Sv: Träna och Tävla sök
Den erfarenheten instämmer jag med i alla gånger. Trots hög drift är dom lättstyrda, men dom känns så stirriga generellt. Detta gäller såklart inte alla. Det kan, som du är inne på, ha med erfarenhet av förare att göra + hur mycket hundarna tvunget ska skruvas upp.
Tack!
Jag har en helt annan erfarenhet av mallen i skyddet. Att de är betydligt mer lättstyrda i skyddet än tex schäfrarna, och jag har även fått höra av folk som bytt från schäfer till malle att det också var en av anledningarna till att de bytte. Observera att jag pratar om mer erfarna förare då som vet hur de ska styra upp en bruksmalle eller schäfer.
Den erfarenheten instämmer jag med i alla gånger. Trots hög drift är dom lättstyrda, men dom känns så stirriga generellt. Detta gäller såklart inte alla. Det kan, som du är inne på, ha med erfarenhet av förare att göra + hur mycket hundarna tvunget ska skruvas upp.
Kul att läsa att det går så bra för er, Xo måste vara den snällaste och coolaste mallen jag har träffat. En riktig gentleman
Tack!