Asko
Trådstartare
Tramsade du i fel tråd i sömnen?Jag somnade![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tramsade du i fel tråd i sömnen?Jag somnade![]()
Nä, men sen somnade jag när jag skulle svara härTramsade du i fel tråd i sömnen?![]()
Hur stark är du kvinna?![]()
Eller så är jag ung och behöver fortfarande min eftermiddagssömn för att inte kasta gurka på måsjävlarna![]()
Gurka?Eller så är jag ung och behöver fortfarande min eftermiddagssömn för att inte kasta gurka på måsjävlarna![]()
Excuses excusesNä, men sen somnade jag när jag skulle svara här![]()
Jag som trodde att det bara gällde mammorBarn har en tendens att aktivera en panik som gör min styrka omätbar![]()
Vad har dessa stackars måsjävlar gjort mot dig?Onödigt att kasta gurka!
Kasta handgranater istället![]()
Jag som trodde att det bara gällde mammor![]()
Vad har dessa stackars måsjävlar gjort mot dig?![]()
+1 på detta. De förtjänar att få rutten gurka i huvudetMin sömn är viktig för mig.
Det tycker inte dem.![]()
Jag försöker liksom skriva inlägg med både Siri och Windows jävla tal-till-text men ingen av dem verkar fatta skånskaExcuses excuses![]()
Jag ska ju kasta lååångt bort. Typ nästa takGurka?Blir de inte bara glada och äter upp det så att de samlas i ännu större skockar utanför ditt fönster?
![]()
Nä, det gäller även de som desperat inte vill bli mammor
Min sömn är viktig för mig.
Det tycker inte dem.![]()
Prova ställa inställningen från svenska till danska?Jag försöker liksom skriva inlägg med både Siri och Windows jävla tal-till-text men ingen av dem verkar fatta skånska![]()
Psst @Reykjavik du blir våra ögon och öron (och mun) imorgon - du får berätta vad man gör hos de där tanternas buketräffar egentligen
det hela känns som ett stort mysterium.
Vår framtid vilar på dina axlar
![]()
Typ nästa balkong?Jag ska ju kasta lååångt bort. Typ nästa tak![]()
Man hör ju om mammor som kan lyfta bilar av bara ren panik och ardenalin men kvinnor som inte vill ha barn krossar visst glas![]()
+1 på detta. De förtjänar att få rutten gurka i huvudet![]()
Psst @Reykjavik du blir våra ögon och öron (och mun) imorgon - du får berätta vad man gör hos de där tanternas buketräffar egentligen
det hela känns som ett stort mysterium.
Vår framtid vilar på dina axlar
![]()