Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Själv har jag tittat på buzzfeed's youtube videor och därför inte haft så mycket tid till bukedet finns så många underbara videor!
![]()
Haha jo jo men jag sitter på jobbet och behöver göra litta vettigt också.. iaf när det kommer till min chefs mening![]()
Dessutom är ju detta alla boogie låtars moder:
Gissa var jag är?Haha jo jo men jag sitter på jobbet och behöver göra litta vettigt också.. iaf när det kommer till min chefs mening![]()
Licksom heeeelt fel generation för mig eg. men lyssnar mycket hellre på sånt än min generations musik typ Justin bieber och skitÅh, Baccara!
Älskar 70-talsdisco - det är så cheesy men ändå så underbart.![]()
Grisigt!Gissa var jag är?
Jag ligger i sängen och drar mig i den sköna värmenkanske tar en liten tupplur också....
![]()
Licksom heeeelt fel generation för mig eg. men lyssnar mycket hellre på sånt än min generations musik typ Justin bieber och skit![]()
Grisigt!
En vecka till sen har jag tre långa veckors semester då jag ska göra typ ingenting![]()
@Monimaker - ska vi säga såhär, jag tittar på dessa boogie videor ni länkat till om du tittar på zootopia?![]()
Det är väl mera 00-generationens musik?Licksom heeeelt fel generation för mig eg. men lyssnar mycket hellre på sånt än min generations musik typ Justin bieber och skit![]()
Westlife?Jag är ju född -91 så det är egentligen helt fel för mig med, men jag har nog aldrig gillat musik som är en produkt av min generation.![]()
Fullt jämförelsebart, zootopia är åtminstone sebarHaha! Zootopia är ju mycket längre!![]()
Westlife?![]()
Fullt jämförelsebart, zootopia är åtminstone sebar![]()