Trailerköp!

BusBarro

Trådstartare
Jag har sålt min trailer nu och ska köpa en ny.
Har funderingar på den nya Christ (isf en Comet). Den är väl relativt ny på marknaden?
Någon som har erfarenheter av detta släp?

Finns det något annat släp med sadelkammare och som ligger runt 60 000:- nytt?

MVH Frida

Sv: Trailerköp!

Om Christ finns det flera båda gamla och nya trådar. Sök så hittar du. Andra släp med sadelkammare i den prisklassen är t.ex. Cheval Liberté. Till Trane, Värmland m.fl. går det nog att få sadelkammare också, men då hänger den utanpå släpet.

jag har nyligen skapat en tråd om christ.... den borde inte vara allt för långt ner.

jag sager som jag sagt tidigare kop henra! jag ar sa nojd med min vagn, mina hastar aker i lyx varje dag, den ligger bra pa vagen, inredningen skramlar inte och ventilationen lar vara marknadens basta och mest genomtankta, du verkar ju bo i uppsala da kan du val inte ha sa langt att aka till vallentuna och kolla pa dem, de har en jattefin utstallning

Liknande trådar

Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre...
2
Svar
33
· Visningar
1 686
Senast: Murray
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
940
Senast: MML
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 878
Senast: mamman
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 205
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka