Trail grind!!!

W

wonderbaunbabe

Hjälp mig nu :-)
Ska svetsa ihop en trail grind men vilket mått ska den vara? Hur långt ska det vara mellan stolparna??? Och hur hög brukar den vara??

Ska försöka mig på detta i helgen så jag vill gärna ha ett bra svar :-) Eller en länk om vart jag kan hitta det!

Tack!!:bump:

Sv: Trail grind!!!

Jag vet att: Real_cowgirl här på buke gjorde en sån grind någon gång, eller jag har ett svagt minne av det.

Men du, om du har lust så kan du ta en bild när den är klar så vi får se på ditt mästerverk. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 516
Senast: Mia_R
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
634
Senast: Grazing
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 958
Senast: Mia_R
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
883
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare än du tror!
  • Headset

Hund, Katt, Andra Djur