"Trädgårdsvett"

leanita

Trådstartare
Hur lär man sin hund att uppföra sig i trädgården? Brukar ibland ta med min 10 månaders Grandis till jobbet (ett vårdboende). Där har vi en stor innegård med dekorations buskar och -träd och blomsterrabatter samt en liten gräsmatta där hon brukar kissa. Lämnar jag henne obevakad gräver hon upp rabatterna och springer i buskagen och gör sig illa. Hur lär jag henne att uppföra sig där när jag inte har tillgång till någon trädgård hemma?

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 200
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Hej Jag har en liten blandras tik på 9 år. Pigg och alltid varit frisk. Hon har dock aldrig varit förtjust i att tugga ben eller äta...
Svar
16
· Visningar
1 435
Senast: Lizzan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 107
Senast: Luff
·
Hundhälsa Jag blir mer och mer förvånad desto mer jag märker hur lite folk aktiverar sina hundar, så jag måste höra även med er för att vidga mina...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
7 072
Senast: Lazio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka