Trädgårds- och odlingstråden 2025

Gjorde iordning en pallkrage igår där frilandstomater ska få bo. Grävde bort grässvålen med nässlor, la på papp, hällde på lite smått o gott. Skulle inte göra något idag i trädgården för kroppen protesterar och arbetsveckan är lite tuff fysiskt. Men hoppsan hejsan så är jag mitt uppe i beskärning av Honungsrosmonstret. Nu har jag ont i nacken också...och inte klar. Monstret tar några timmars tuktning varje år.

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för utemöbler? Vilket material och hur förvarar ni dem mellan säsongerna? Tar ni hand om dem på något sätt? Jag har aldrig...
Svar
17
· Visningar
876
Senast: cassiopeja
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
765
Senast: Unafraid
·
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
750
Senast: tanten
·
F
  • Låst
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång... 98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
77 869

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka