Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle kunna kissa i en hink om jag behövde! Men nu är sambon utrustad rent naturligt med en pryl som går utmärkt att sikta ner i en vanlig vattenkanna, så han får faktiskt ställa upp med det om han vill äta vitlök under nästa säsong tänker jag
Gräslök är sjukt underskattad som blomma! Såå fin!Dagens finaste blomning- övervintrad gräslök. Och ett räddat klematisskott och en självsådd riddarsporre och en kruksallad från ICA.
Gräslök är sjukt underskattad som blomma! Såå fin!
Exakt! Bara fördelar med gräslökOch god! Den är perfekt att ha i sallad
Inklusive själva blomman. Det är en riktigt vacker detalj man kan ha med. Funderad för några år sedan att planera ännu mer gräslök mer som prydnad, men det föll på att jag tänkte att det ser knepigt ut. Har redan nog med gräslök för matens skull..Och god! Den är perfekt att ha i sallad
Inklusive själva blomman. Det är en riktigt vacker detalj man kan ha med.
Exakt! Bara fördelar med gräslök
Inser det nu. Köpte en påse torkad blåklint i vintras som fortfarande förgyller uppläggen.Det var blomman jag menade Mycket av min trädgård är inriktat på ätbara blommor
Inser det nu. Köpte en påse torkad blåklint i vintras som fortfarande förgyller uppläggen.
Och idag förgylls potatissalladen av timjansblommor som är så små och söta.
Plus att det är faktiskt jättekul när en ställer fram en salladsskål full med blommor när en har gäster De flesta är lite tveksamma först