Google vill ha det till ”puppa av större bandfly”Såndär hittade jag vid min altan. Nergrävd å dök upp.när jag drog upp mossa å gräs. Vill oxå veta vad det är.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Google vill ha det till ”puppa av större bandfly”Såndär hittade jag vid min altan. Nergrävd å dök upp.när jag drog upp mossa å gräs. Vill oxå veta vad det är.
Såndär hittade jag vid min altan. Nergrävd å dök upp.när jag drog upp mossa å gräs. Vill oxå veta vad det är.
Google vill ha det till ”puppa av större bandfly”
Här har det snöat idag så det känns långt borta att få sätta ut mina dahliorHar äntligen fått tummen ur
Inväntar sju knölar till som nog åker direkt i jorden när jag får hem dem.
Visa bifogad fil 120262
Trist!Här har det snöat idag så det känns långt borta att få sätta ut mina dahlior
Vilka sorter har du beställt nu?
Snöade hos mor och far också. Stackars mamma som var och tokhandlade växter i förrgår, nu står de och myser i duschen i gäststugan.
Trist!
De nya är Rancho, Strawberry Cream, Lipoma, Eternal Snow, Petras Wedding, Lindas baby och Break Out
Har äntligen fått tummen ur
Visa bifogad fil 120262
Är det en "normalstor" pallkrage?
Hur tätt kan man sätta dahlior egentligen utan att det blir trångt? Jag kanske ger mina onödigt stor plats...
Den hittade jag på Magnolias rea (eller ja alla de jag inte fått än är därifrån) och ser väldigt mycket fram emot den! Glad åt att ha några pluttiga och kul med en åt det lila hålletLipoma har jag också! Det följde med några lösa tuber så tror att jag har 3 eller fyra stycken på tillväxt. Jag har sett att en del ställen rear ut knölar men jag är osäker på om det går att plantera knölarna direkt i rabatten hos oss eller om det blir för kort tid.
Rancho har jag med sedan förra året. Den är jättefinTrist!
De nya är Rancho, Strawberry Cream, Lipoma, Eternal Snow, Petras Wedding, Lindas baby och Break Out
Rancho har jag med sedan förra året. Den är jättefin
Har äntligen fått tummen ur
Visa bifogad fil 120262
Maken fyller år om några dagar och hans arbetsplats gav han en 60-70 cm hög klematis Taiga, med 5 stammar och tillhörande spalje, som just nu belamrar köksbänken
Den blommar och blommorna är helt fantastiskt fina
Problemet är att vi vill ha den i stugan, zon 4, och den är härdig i zon 1-3
Men det är en skyddad plats den ska få och sen håller vi tummarna
Kolla blommorna (bild från nätet).
Visa bifogad fil 120338