Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilka grupper?Om nu någon fortfarande går och funderar på en tunnel så är det idé att kolla in fbgrupperna. Vissa sorter håller inte ens att sätta upp. Massor med folk som är ledsna och besvikna. Jag är glad att jag väntade lite.
Odla i tunnel är en grupp på fb. Det är Dancover med vit plast som får folk att gråta mest. Och Vidaxl är inte så bra heller.Vilka grupper?
Jag är på väg att beställa - vid nästa lön. Har tittat på sort med vävd presenning. Tror att bara plast är värdelös men är den vävd borde den hålla några säsonger? Eller?
Bekanten hade ett stort i plastfolie som halmförråd och det beräknades hålla 7 år. Det gjorde det.
Nu hittade jag gruppen! Tack.Odla i tunnel är en grupp på fb. Det är Dancover med vit plast som får folk att gråta mest. Och Vidaxl är inte så bra heller.
Jag tror att mina tomater har dött... De får några veckor på sig att återuppstå, sedan köper jag plantor.
Mina tulpaner har precis börjat blomma och nu ska jag ju åka bort över påsk! Är de överblommade då när jag kommer hem? Det är ju bara några grader, och ska vara frost på nätterna, om det spelar in.
Om du kommer ihåg så kan du lägga dit några kluttar hästskit när dom blommat över. Då laddar du löken för nästa säsong.Inga gröna fingrar men det blommar i trädgården ändå. Den här ser ut att trivas
Jag tar en skvätt i 1 liter vattenDum fråga, men: På min tomatnäring står det "Dosera 2 kapsyler per planta. Blanda i 10 liter vatten." Så om jag ska vattna mina 15 plantor ska jag ha 30 kapsyler i 10 liter? Eller ska varje 2-kapsyl blandas i 10 liter vatten?