Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det jag sådde för två veckor sen har verkligen ploppat upp ordentligt nu.
Funderar på om det är för tidigt att så mer fröer?
Vad tror du som är i samma zon @athena_arabians ? Tänker främst tomater och gurka.
Jag hade nog tagit det lugnt ett tag till, jag hade för bråttom förra året och det var skitdrygt. Tomater/gurka kommer jag att så tidigast i mitten på mars. Med ljus och värme (till en början) så tar de sig så bra, tomaterna var helt galna förra året.
Jag fick det skickat till mig, du ser UFO:t i vänstra hörnet? Tror det är @MacGyver som ordnade det.Nämen, hur tog du den bilden?! Du var ju inte här på Buke-träffen... eller var du?
Kanske ska du vänta lite?Måste nog sätta mer sommarpumpa. En av plantorna dock vid omplanteringen. Bäst att sätta två nya. Kanske tre. Eller åtta. Man vet aldrig.
Bladverket bakom de vita tulpanerna på bilden, är det någon slags näva? Någon som vet vilken sort? Så fint!
Det skulle kanske kunna vara en brunnäva.
Vilken välsignad tur att jag inte kom mig för att så något förra veckan.
Jag blev "tvungen " att oväntat åka till Sverige när min pappas tillstånd plötsligt snabbt försämrades, min man är hemma med barnen. 2 av 3 ungar har magsjuka, hoppas bara att maken slipper undan.
Sedan blir det nästan bara hem och vända innan vi reser upp till begravningen.
Inte en enda sådd hade blivit vattnad. Och det skiter jag i nu. Får köpa färdiga plantor och så resten på friland i april.
Varning den sprider sig, men är i övrigt härdig och trevlig.Jag googlade lite och funderar på om det kan vara Samobor?
Kanske ska du vänta lite?