Mina chilisar växer också som ogräs. Jag har över 140 frukter på gång på ena plantan trots att den bara är 40 cm hög.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina chilisar växer också som ogräs. Jag har över 140 frukter på gång på ena plantan trots att den bara är 40 cm hög.
Mina frösådda blev inte omskolade och utplanerade när jag borde gjort det men de har fullt med blommor nu och det ska bli spännande att se vad det blir av dem. Jag har verkligen noll koll nu på vad det är som växer var, sorterna alltså, inte arterna.Mina chilisar växer också som ogräs. Jag har över 140 frukter på gång på ena plantan trots att den bara är 40 cm hög.
Vattnet har sinat Problemet är naturligtvis mycket större än att mina små odlingar kommer dö torkdöden, men jag blir ändå ledsen för det.
Har du behållare så du kan samla regnvatten? Hur gör ni med hushållsvatten? Använder man lite av ett snällt diskmedel går det att vattna med gråvatten.
Någon som hatar sin trädgårdHar varit ute och klippt bort 4 m2 nässlor i hagen (inte klar än...) och konstaterar att det finns nässel-frö att köpa på impecta...
Vem i hela friden SÅR nässlor
Någon som hatar sin trädgård
Fick just en sjukt bra idé på hur jag ska lära ungen hålla sig på vägen när hon ska börja cykla om några år... Bara att börja odla nu då.Eller människor
Fick just en sjukt bra idé på hur jag ska lära ungen hålla sig på vägen när hon ska börja cykla om några år... Bara att börja odla nu då.
Fick just en sjukt bra idé på hur jag ska lära ungen hålla sig på vägen när hon ska börja cykla om några år... Bara att börja odla nu då.
... och är det närmare att åka till mig så kan jag hjälpa till med att gräva upp plantorna.Du kan få komma och plocka plantor hos mig, gratis
... och är det närmare att åka till mig så kan jag hjälpa till med att gräva upp plantorna.
Och jag erbjuder både plantor och grävhjälp.Fjäskis, jag erbjöd gratis plantor först!
Och jag erbjuder både plantor och grävhjälp.
Fulspel, jag erbjuder både uppgrävning och leverans om det ska vara på det viset.Kolla min edit