Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror det är stormhatt?
Jag har 4 sådana här,över 1,75m,vad är det?
Mao ska jag inte äta dom Dom är fina men fasligt stora.Jag tror det är stormhatt?
Jag gillar stormhatt, lekte mycket med sånna som barn. Nu har jag planterat tre i sommar och jag hoppas de ska klara sig och komma tillbaka fler år.Mao ska jag inte äta dom Dom är fina men fasligt stora.
Det är stormhatt.Jag tror det är stormhatt?
Tror bestämt de är skapligt giftiga?Mao ska jag inte äta dom Dom är fina men fasligt stora.
Springer genast ut o kollarDet är stormhatt.
Kallas också duva-dra-vagn.
Lyft tillbaka den övre delen av blomman så kommer det fram en liten figur som ser ut som en liten duva som drar en vagn efter sig. rena magin
Japp mycket giftiga. Atropin tror jag giftet heter.Tror bestämt de är skapligt giftiga?
Ingen duva i mina,men en kackadua såg det ut som,vit med svart "huvud"Det är stormhatt.
Kallas också duva-dra-vagn.
Lyft tillbaka den övre delen av blomman så kommer det fram en liten figur som ser ut som en liten duva som drar en vagn efter sig. rena magin
Söt kuvös, vad ska du göra med alla plantor?Ni vet när jag sa att jag hade för mycket växter? Well.. Det var innan jag sådde en hel påse med palettblad och fick 100 nya småplantor
Har mer på våningen över. Och inte är det mycket bättre på pelargonfronten heller
Får väl försöka sälja (eller ge bort) av överskottet. Några ska förstås behållasSöt kuvös, vad ska du göra med alla plantor?
Trädgårdsföreningar brukar ha växtmarknader. Hur är det i din bygd?Får väl försöka sälja (eller ge bort) av överskottet. Några ska förstås behållas
Ska vara en trädgårdsmarknad om några veckor men prognosen är att det kostar skjortan att vara med som säljare. De är nog inte färdiga att sälja till dess heller. Pelargoner är enklare att kränga då.Trädgårdsföreningar brukar ha växtmarknader. Hur är det i din bygd?
Här hos oss är det rejäla tillställningar. Man kan för nästan inga pengar alls köpa jätteroliga plantor.
OK.Ska vara en trädgårdsmarknad om några veckor men prognosen är att det kostar skjortan att vara med som säljare. De är nog inte färdiga att sälja till dess heller. Pelargoner är enklare att kränga då.