De finns hos www.bulbs.se ! Jag har Pretty Woman och en orange som jag tyvärr glömt namnet på.Vad är det för liljor? Låter helt underbara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De finns hos www.bulbs.se ! Jag har Pretty Woman och en orange som jag tyvärr glömt namnet på.Vad är det för liljor? Låter helt underbara.
Brukar ni toppa chiliplantorna för att få dem buskigare?
Vi har byggt ihop växthuset
Jag har ett växthus
Jag har ett växthus
Jag har ett växthus
Sa jag att jag har ett växthus nu...
Jaha, var skriver man då, under sitt foto?? Det här är alltså Trädliljan Pretty Woman, säkert 2 m hög!! Och doftar så gott så man dånar! I bakgrunden syns en bit av den andra, lika hög och lika väldoftande. Den har dessutom spridit sig så nu får jag minst 5 av den - om inte liljebaggarna hinner äta upp knopparna..... Snart har jag en SKOG av Trädliljor!!
Doftar som en blandning av vanilj och kryddor! Och når mig över huvudet!
Min dator har av misstag beställt 3 Pretty woman, 3 Friso och 3 Late morning för det facila priset av 74 kr per trepack.Jaha, var skriver man då, under sitt foto?? Det här är alltså Trädliljan Pretty Woman, säkert 2 m hög!! Och doftar så gott så man dånar! I bakgrunden syns en bit av den andra, lika hög och lika väldoftande. Den har dessutom spridit sig så nu får jag minst 5 av den - om inte liljebaggarna hinner äta upp knopparna..... Snart har jag en SKOG av Trädliljor!!
Ja! Så är det. Verkligen. Bara att inse!Antecknar till mig själv: "Köp liljor. Du måste köpa liljor. Du måste göra det nu. (I alla fall väldigt snart) Ditt liv är inte komplett utan jätteliljor."
Mvh/Plant-zombien
Tacka din dator!! Den vet vad den gör.Min dator har av misstag beställt 3 Pretty woman, 3 Friso och 3 Late morning för det facila priset av 74 kr per trepack.
Mitt bankkort morrar i min plånbok, sist jag öppnade den nafsade det efter mig!Tacka din dator!! Den vet vad den gör.