Frostskada?Ja de var normala förra året
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Frostskada?Ja de var normala förra året
Kanske det är bara några plantor av en sort som har dessa alienjordgubbarFrostskada?
Hade det varit örnbräken hade jag sagt åt dig att knäcka dem i nacken.
Nej det är det inte,det är inte flera grenar på en "fot"Hade det varit örnbräken hade jag sagt åt dig att knäcka dem i nacken.
Efter att ha googlat alla alt jag fått så är det nog strutbräken. Massor med strutbräkenhoppsan. ser bilden
Om det är strutbräken kan du sälja planor
När jag köpte mitt hus så var det strutbräken och nässlor i mängder, eftersom jag ville bli av med nässlorna så är det klippt och klippt för att få bort dem, till följd att även strutbräken har minskat.Efter att ha googlat alla alt jag fått så är det nog strutbräken. Massor med strutbräken
Jag har varit dålig på att följa odlingstrådarna i år så jag har missat detta. Hur har du gjort med kallsådden? När sådde du? kul med lyckat resultat!Kallsådd dahlia i tunnelväxthuset under denna kalla vår. Nu är en planterad i kruka med andra sommarblommor. Är så nöjd med dessa dahlior, de blev så kompakta och fina och framförallt gick kallsådd jättebra. Har superfina plantor av solrosor, zinnia, ringblomma, lejongap, dahlia m.m. S,å himla roligt - I'm hooked!
Visa bifogad fil 72387
Du får helt enkelt äta upp dem på vårenEfter att ha googlat alla alt jag fått så är det nog strutbräken. Massor med strutbräken
Dom är så fina! Är lite avundsjukEfter att ha googlat alla alt jag fått så är det nog strutbräken. Massor med strutbräken
Synd att du bor så lååååångt bort,annars har jag massor till bortskänkes.Dom är så fina! Är lite avundsjuk
Även du kan få ett gängJag med @dobbis
Synd att du bor så lååååångt bort,annars har jag massor till bortskänkes.
Det ser ut att växa bra och jordmånen är det viktigaste, lite ogräs går ju att rensa bort
Välkommen!Google maps säger 91 km till Hörby. Det är ju ganska nära.
Jag sådde en omgång i februari och det var tufft men det blev 2 plantor därifrån. Sen sådde jag i mars april nån gång vilket var väldigt kallt i år. De har utstått åtminstone runt nollan sedan de grodde. Vuxit sakta och fint, inga konstigheter! De har alltså stått i tunnelväxthuset hela tiden och varit i en plastlåda med lock vilket ger ett extra skydd.Jag har varit dålig på att följa odlingstrådarna i år så jag har missat detta. Hur har du gjort med kallsådden? När sådde du? kul med lyckat resultat!