Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 72335
Här ska det vara en ros men jag fick använda Google lens för att identifiera denna sträva växt. Ogräsdurra verkar det vara. Någon som träffat på det? Gissar att det kommit med hästgödsel, kanske ingår surra i något foder. Rosen var stendöd sen länge så det är inte på bekostnad av den.
Durra får en vippa så småningom likt gräs.Kommer den få blomknopp så småningom? Ser nämligen ut som det jag har i min trädgård och i mina bäddar (eller hade, har precis ränsat).
Min trädgård består av lika delar växter jag vill ha, och växter som ska bort.
Är så jävla less på mygg.
Gick in i växthuset och blev fullkomligt överfallen, kl 14 med sol och bar himmel?! Det var bara att gå ut igen, tror jag var där inne i mindre än 30 sekunder. Går jag runt i köksträdgården kommer de direkt. Det är liksom inte ens roligt att hålla på, bara otroligt jobbigt att hela tiden behöva vifta runt och slå sig själv på cirka alla kroppsdelar. ALLT kliar, det finns fan inte en enda kroppsdel som har mindre än två aktiva myggbett just nu och fötter och vader är fulla av sår (ja jag har salvor, tack ändå).
Har flera bäddar att göra, plantor att plantera ut och vajer i tomathuset att sätta upp men vill mest skita i allt och bara gömma mig under täcket.
/SLUT på gnället
Tack Vissa kommentarer på internet avskräcker men man kan ju ha olika måttstock för vad som är jobbigt.Nattljus sprider sig inte så ihärdigt.
Ormbunkar, hur tar man livet av dom??
Men det är massor och dom är högaGräver upp dem och skickar dem till mig Jag har några på ett ställe och vårdar dem ömt.
Nej, men allvarligt. Det är väl bara att slå av dem och gräva upp rötterna.
Men det är massor och dom är höga
Bara att slå av dem.Men det är massor och dom är höga
hoppsan. ser bildenBara att slå av dem.
Är det träjon eller vanliga? Eller strutbräken?
(om det är strutbräken så är de goda att äta innan de rullat ut sina skott och fortfarande är små kringlor)