Ser ut som dill men luktar inte som dill. Jag minns dock att gag hällde ut en påse med dillfrön i pallkragen för två år sedan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är du som är gendefektKoriander ÄR ett tvålsmakande ogräs
Ja jag vill ha regn fick 1mm 1 juni that’s it men bara sol och blåst i prognosernaFick dessa idag. kul morotsort, tydligen en bra tävlingsmorot så den borde väl ge fina rötter. Och jordmandel, det blir ett spännande experiment nästa år! Fint när vänner hjälper till med beroendet.
Visa bifogad fil 71673
Men vad säger ni, snart får det väl komma ett ordentligt regnväder? Vi har bara fått en liten skvätt på rätt länge nu...
Här kom det ordentligt med regn igår. Jag har ingen regnmätare men råkar ha en hink stående ute och den blev fylld till en hyfsad bit över hälften.Fick dessa idag. kul morotsort, tydligen en bra tävlingsmorot så den borde väl ge fina rötter. Och jordmandel, det blir ett spännande experiment nästa år! Fint när vänner hjälper till med beroendet.
Visa bifogad fil 71673
Men vad säger ni, snart får det väl komma ett ordentligt regnväder? Vi har bara fått en liten skvätt på rätt länge nu...
Vi fick en miniskvätt härom natten, stod att vi fick 0,6 mm på SMHI. Syns att en del växter börjar sloka nu...Här kom det ordentligt med regn igår. Jag har ingen regnmätare men råkar ha en hink stående ute och den blev fylld till en hyfsad bit över hälften.
Kan gärna få lite av oss ^^ hela maj hade vi 65mm,... imorgon menar dom det ska komma 50mm bara ila dagenFick dessa idag. kul morotsort, tydligen en bra tävlingsmorot så den borde väl ge fina rötter. Och jordmandel, det blir ett spännande experiment nästa år! Fint när vänner hjälper till med beroendet.
Visa bifogad fil 71673
Oj, det var inte mycket.Vi fick en miniskvätt härom natten, stod att vi fick 0,6 mm på SMHI. Syns att en del växter börjar sloka nu...
Dansa en regndans så kanske du slipperÄsch ! måste man vattna? Jag vill inte det är tråkigt
Eller så låter jag tomaterna dööööööööööö Mycket frestandeDansa en regndans så kanske du slipper
Du kan väl dansa en regndans för mig jag vill gärna ha tomaterEller så låter jag tomaterna dööööööööööö Mycket frestande