Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kastar ut en obildad gissning på gulsippa? ^^
God gissning! Det växer vitsippa där. Men det är tandrot! Kanske inte den vanligaste växten och bladen ställde mig lite. Jag har aldrig tänkt på att bladen är ut sådär. Blomman är ju så spenslig. Men i sin enkelhet en gullig liten blomma!Jag säger också någon sippa @Chili
God gissning! Det växer vitsippa där. Men det är tandrot! Kanske inte den vanligaste växten och bladen ställde mig lite. Jag har aldrig tänkt på att bladen är ut sådär. Blomman är ju så spenslig. Men i sin enkelhet en gullig liten blomma!
Tänkte att den var intressant att lägga ut pga dess likhet till sippa och även kirskål. Jag hann även fundera på julros först.
Oj oj vad vi kan ha blomquiz i sommar.Jag uppskattar allt som kan liknas frågesport/quiz ^^ speciellt om det är bilder med. Mitt mest roliga minne var på en pubquiz i Manchester när jag felaktigt gissade att Blackpool tower var Eiffel tornet
Hade älskat att ha sippor och andra söta blommor som tandrot i en liten skog
Oj oj vad vi kan ha blomquiz i sommar.
Behöver lite hjälp till att hitta det perfekta trädet för "innergården" till sommarhuset. Önskar mig ett sånt typiskt perfekt sommarträd, ni vet ett sånt man bara vill ligga på en filt under hela dagarna ^^ knotigt, inte så högt, med ett fint bladverk och härligt lagom utbredd krona. Äppelträd är väl typiska sådana kanske men jag hade helst velat ha ett som inte bär frukt (pga halvt dör om jag ser en geting, önskar mig fruktträd med men dom får gärna stå nån annanstans ). Har varit inne på nån form för prydnads körsbär, men kanske jag har missat något fint/spännande? Har någon nått bra förslag
Prydnadskörsbär är väl främst jättefina på våren, (när det väl dessutom är fullt av flygfän bland blommorna) så det tänker jag kanske är lite "slöseri" på ett sommarhus? Beroende på när ni brukar vara där!
Granngården eller handelsträdgård. Beror på vilken som har de finaste lökarna.Var köper ni sättlök till gul och röd lök?
Åh vad kul, då ska jag testa jag med!
Hur då lyfte?Pionerna har överlevt flytten återstår ju att se om de kommer blomma men men. Det har ju verkligen varit "går det så går det".
Såg på Instagram ett konto som lyfte 15 blommande arter nu i april. Var tvungen att räkna mina, låg inte långt efter i alla fall
Nämnde.Hur då lyfte?