Om man gräver ner en rabattkant 15 cm i backen hejdar den hallonen eller är de ostoppbaraParasollblad, funkia, olika ormbunkar. Googla på woodland-växter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om man gräver ner en rabattkant 15 cm i backen hejdar den hallonen eller är de ostoppbaraParasollblad, funkia, olika ormbunkar. Googla på woodland-växter
Det borde hejda dem, här hoppar de inte över de plattor vi lagt mellan buskraderna för att gå på.Om man gräver ner en rabattkant 15 cm i backen hejdar den hallonen eller är de ostoppbara
hallon har rätt ytliga rötter.Om man gräver ner en rabattkant 15 cm i backen hejdar den hallonen eller är de ostoppbara
Äääh, ingen minns en fegis. Jag petade nyss ner en brutalt stor chokladmynta i samma rabatt som lammöronen och bolltistlarna. YOLO!Jag skrattar med lätt hysteri i rösten. Satte lammöron för en månad sen
Jag gjorde en supergod paj! Grovhackade mangoldbladen som jag stekte med rödlök, vitlök, en buljongtärning och peppar. I pajen hade jag också några halverade små tomater samt små förkokta broccolistjälkar. I äggstanningen ca 1 dl riven prästost och parmesanost plus lite "fetaost" (Oriental White, saltare och krämigare!). Succé hos vuxna och barn.
Min bror säger mangold e super som stuvad lr gratinerad har själv inte hunnit testa ännu.
Så roligt med höns, vill också
Jag tycker jordgubbar är godare.Någon som vet hur smulgubbar smakar? Är de mycket godare än vanliga jordgubbar eller ungefär samma? Köpte smultronplantor via Tradera och funderar på att även köpa några smulgubbsplantor.
Någon som vet hur smulgubbar smakar? Är de mycket godare än vanliga jordgubbar eller ungefär samma? Köpte smultronplantor via Tradera och funderar på att även köpa några smulgubbsplantor.
Ha jordgubbar och smultron i relativ närhet till varandra så får du smulgubbar till slut ändåSmulgubbar verkar inte vara en given hit så jag hoppar över att plantera sådana, åtminstone nu i höst.
Haha, tror du det? De skall vara ganska svåra att korsa vad jag läst och jag har nog inte tålamodetHa jordgubbar och smultron i relativ närhet till varandra så får du smulgubbar till slut ändå
Vi har då fått någon form av mellanting i jordgubbslisten. Som små jordgubbar med mer frön, så som smultron har.Haha, tror du det? De skall vara ganska svåra att korsa vad jag läst och jag har nog inte tålamodet