Äsch, då är det ca 40 mil enkel resa, lite långt för att hämta ett par tomatplantor :-DSkaraborg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch, då är det ca 40 mil enkel resa, lite långt för att hämta ett par tomatplantor :-DSkaraborg
Mannen gör världens godaste chilisås som han använder för att marinera kött. Det är nog något utav det godaste jag vet.Jag har försökt begränsa mig till 8-9 stycken (tre olika sorter).. jag får inte använda chili i maten, sambon påstår att han är "allergisk". Jag tror att han ljuger och använder det ändå.
Lite galet, kanske.Äsch, då är det ca 40 mil enkel resa, lite långt för att hämta ett par tomatplantor :-D
Jag tycker det ser ut som små nygrodda plantor av något...Men dessa röda blad, någon som vet vad det är? Kan inte minnas att jag sett att sådana tuvor med något särskilt i slänten som inte är lupiner eller praktlysing...
Visa bifogad fil 14074
Jaha har man sagt A får man säga B! Recept på den! Jag har ”bara” 10 plantor, tre olika sorter och odlar dem mest för att det är kul, har ingen aning vad jag ska göra med all chiliMannen gör världens godaste chilisås som han använder för att marinera kött. Det är nog något utav det godaste jag vet.
*sitter och är smått avundsjuk och hoppas lite innerligt på att få komma och ta en titt när det är färdigt!”Det tar sig med växthusgrunden. Ilar hem från jobbet varje dag för att jag är så ivrig att se vad som hänt sedan sist. Särskilt sedan bygget börjat avancera ovan mark.
Visa bifogad fil 14088
Jag tror han har utgått från Jamie Olivers recept och sedan mixtrar lite. Min man är inte så mycket för recept tyvärrJaha har man sagt A får man säga B! Recept på den! Jag har ”bara” 10 plantor, tre olika sorter och odlar dem mest för att det är kul, har ingen aning vad jag ska göra med all chili
Vilket av alla??Jag tror han har utgått från Jamie Olivers recept och sedan mixtrar lite. Min man är inte så mycket för recept tyvärr
Kanske, men det var så mycket så det kändes som att de inte var nya... blir kul att se vad det är.Jag tycker det ser ut som små nygrodda plantor av något...
Vilket av alla??
Jag älskar honom! Han är så sjukt skum men ändå härligt rolig