Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
har du något bra och enkelt recept på smörgåsgurka?Idag har jag skördat och tagit tillvara på tomater och gurkor, så 4 burkar smörgåsgurka, 1 burk bostongurka och ytterligare 8 burkar tomatsås har hamnat i matkällaren
Nu först har gurkorna börjat komma igång ordentligt, så jag har ett helt gäng på tillväxt
har du något bra och enkelt recept på smörgåsgurka?
Pickla dom!Jämmer och elände.
Hade pga andra sysslor inte plockat bönor på ett par dagar. Plockade nu på morgonen och fyllde nästan en tiolitershink
Jag har redan bönor så det räcker för hela vintern. Då har ändå en sort inte börjat ge än. Den godaste sorten som jag vill frysa in mycket av.
Får försöka sprida mina bönor över nejden..... Kanske finns det vänner som vill ha.
Mina tomatplantor brer ut sig helt galet. Borde jag försöka minska ner dem? De kom ut sent (början av juni) så de ligger efter med frukterna och jag är rädd att inte så mycket kommer hinna mogna.
Visa bifogad fil 17908
Jag har just lyckats med konststycket att göra mig av med ett kilo mangold idag. Svärmor fick 250 gram och jag använde 100 gram till middagen och resterande har blivit till 15 stycken mangoldbiffar.
Visa bifogad fil 17922
Ooh, har du lust att dela med dig av recept?
Know the feelingTack och lov, så blev det färre potatisar under blasten ju längre ner i landet jag kom, men jag har ändå mer potatis redan än vad jag och dottern kan äta under ett år om vi så åt potatis varje dag
Know the feeling
Jag har slutat vattna.....