Min är också på G. (Eller så har den hunnit börja. Jag är inte uppdaterad.)Finlands vita har börjat blomma ALLDELES för tidigt, normalt är kring midsommar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min är också på G. (Eller så har den hunnit börja. Jag är inte uppdaterad.)Finlands vita har börjat blomma ALLDELES för tidigt, normalt är kring midsommar
Min är också på G. (Eller så har den hunnit börja. Jag är inte uppdaterad.)
Finlands vita har börjat blomma ALLDELES för tidigt, normalt är kring midsommar
Eller hur? Rosorna är verkligen helt vilsna, Gloire de Dijon och flera andra har också slagit ut hos mig - vackert men alldeles för tidigt, brukar också räkna med att de tar fart runt midsommar. Louise Bugnet har blommat ett par veckor redan.
Oh!! Säg!Jag har bestämt vad nästa rosinköp blir...
Oh!! Säg!
Stanwell Perpetual är fin! Den har jag också sneglat på ibland. Men just nu är jag också lite sugen på Maiden's Blush.
Och så är jag glad att min Rose de Recht verkar ha hittat "hem" och är så fin och härligt stark där den är planterad nu. Hoppas på samma utveckling med stackars Madame Boll, som nu mest är ett förskrämt spröt och fick räddas från en alltför trist och undangömd plats i fjol.
Min är också på GFinlands vita har börjat blomma ALLDELES för tidigt, normalt är kring midsommar
Min kommer att börja vilken dag som helst. Fast mina är rätt unga med nya skott.Finlands vita har börjat blomma ALLDELES för tidigt, normalt är kring midsommar
Verkligen! Syrénen har nästan tackat för sig här. De som är kvar är helt svedda av hettan och torkan. Vad händer, liksom?Allting är liksom redan över, nästan. Just nu full midsommarblomning ute.
Det är spireor, en brudspirea och en bukettspirea.