Helt. Galet. Underbar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt. Galet. Underbar.
Nu har jag laserat fram grunden till en ljuskälla uppe till vänster och dragit upp en grund för en trädstam till höger.
Ska måla över detta nästa gång är planen men ger upp för idag och låter det torka!
Visa bifogad fil 50848
Ääääälskar den här! Så underbar!
crazy dove lady
Haha älskar att du liksom kikar fram på dem bakom nåt
Haha älskar att du liksom kikar fram på dem bakom nåt
Åh den här hade jag lätt kunnat tänka mig i vårt bibliotek. Helt underbarNu ger jag upp för idag innan ryggskottet är ett faktum! Duken lutar på bilden så ser lite skevt ut.
Visa bifogad fil 50735
Har bara täckt ytor. Nästa gång kommer jag börja med detaljer, skuggor och highlights. Plus då att måla päls.
Alltså på riktigt, säljer du?Jag hade precis ett smärre breakdown. Skulle försöka lasera fram en ”abstrakt skog” och det borde för en normal människa tagit ca 5 min. Jag misslyckades gång på gång. Tillslut verkade jag inte ens klara att blanda fram grönt med blått och gult.
Var två sekunder ifrån att tappa det helt och rolla över hela tavel-helvetet! Hindrades dock av min ungdomliga granne som föreslog att jag skulle ta en paus
Såhär ligger jag till nu:
Visa bifogad fil 51020
(Har inte kunnat börja på duv-kvinnan pga bakgrunden var alldeles för oljig och blöt ännu).
Alltså på riktigt, säljer du?
Alltså, jag har följt denna tråden i tystnad, men jag måste bara säga att dina tavlor är helt fantastiska! Älskar hur du får allt tyg att se mjukt ut och att du verkligen får fram motiven utan att grotta ner dig i detaljer. Det är verkligen inte alla som klarar det. Jag hoppas du fortsätter måla så länge du själv tycker det är kul och inte lyssnar på besserwissrar som försöker definiera begreppet "konst". Hade lätt kunnat tänka mig att köpa en "törnis" den dagen du vill bli av med någon eller inte får plats med fler i lägenheten.
Tack snälla! Blir extra glad över ditt omdöme om tyg! Jag hatar att måla tyg och tycker att jag är rätt kass på det, känns svårt!