R
Raderad medlem 68338
Avslutade dagens målar-medley med att måla lite på denna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Synd att det är en målning. Jag vill veta var hon köpt koftan
Ursäkta, men den lilla skevheten i ansiktet gör att det ser ut som om djuret deformerar henne med ett slick
Visa bifogad fil 50570
Känns väl rimligt? nämen jag började med en himmel, ångrade mig, och smackade en mango på den. Bra med öl som inspirerar
Det här är nog min favorit av dina tavlor, ändå. Både för att jag gillar rävar och för att jag tycker att du målar bleka kvinnoansikten snyggt!Nu ger jag upp för idag innan ryggskottet är ett faktum! Duken lutar på bilden så ser lite skevt ut.
Visa bifogad fil 50735
Har bara täckt ytor. Nästa gång kommer jag börja med detaljer, skuggor och highlights. Plus då att måla päls.
Du är fasen i mig fenomenalNu ger jag upp för idag innan ryggskottet är ett faktum! Duken lutar på bilden så ser lite skevt ut.
Visa bifogad fil 50735
Har bara täckt ytor. Nästa gång kommer jag börja med detaljer, skuggor och highlights. Plus då att måla päls.
Ngt som är kul nu jämfört med försett halvår sedan är att i början när jag drog igång och behövde referensfoton så gick rätt mkt tid till att maila fotografer och fråga om lov osv. Nu får jag foton skickade till mig
Sen har jag blivit säkrare och behöver mindre stöd allt eftersom märker jag vilket också är kul!
Oooh, nu när jag gjorde om skissen på datorn såg ja va de va jag hade gjort för "fel", tog ett referens foto när jag själv stod i samma pose. I första skissen är rumpan å benen två olika, nu när ja gjorde om i datorn är benen å rumpan ett å samma.Fick fram skissblocket igår och satt å kikade på en youtube video. Har alltid velat lära mig att måla/teckna människor, lättare sagt än gjort. Går helt okej när jag skissar "skelettet", men sen när jag ska försöka lägga på musklerna korvar det ihop sig.
Efter lite skissande fick jag halvt om halt till en pose jag själv tänkt ut. Är mest nöjd med överkroppen, benen har en hel del att fixa, likaså ena handen men för att va ett första försök känns det ändå lovande.
Visa bifogad fil 50771
Den är helt underbar!
Jag känner det här varje gång du gör något nytt: "Det här är min favorit!". Sen gör du en till tavla och den blir också en favorit... Jag har en vägg hemma som jag funderar på vad jag ska göra med och varenda gång kommer jag fram till att jag vill ha en Törnis!Nu har jag laserat fram grunden till en ljuskälla uppe till vänster och dragit upp en grund för en trädstam till höger.
Ska måla över detta nästa gång är planen men ger upp för idag och låter det torka!
Visa bifogad fil 50848