R
Raderad medlem 68338
Kul att tråden lever vidare trots att min "målarkarriär" blev intensiv men kort haha
Ni är sjukt duktiga och kompetenta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul att tråden lever vidare trots att min "målarkarriär" blev intensiv men kort haha
Blev Kuba-resan inställd?Jag är igång igen!!!
Skissat och tänker dra igång och måla inorn kanske. Började med att skissa upp på ett A4a och skalade sedan upp på duken som är ca 1,5 meter.
Blev Kuba-resan inställd?
Då önskar jag en trevlig resa med många inspirerande motiv för nya målningarNej jag åker på tisdag!
Då önskar jag en trevlig resa med många inspirerande motiv för nya målningar
Jag förstod det eftersom du innan skrev att du planerade att måla imorgon och det hade varit lite väl extremt om du skulle resa nästan till andra sidan av jorden samma dagTack! Det var kanske otydligt. Jag kom på att det är ju tisdag imorgon , jag reser den 24:e!
Jag förstod det eftersom du innan skrev att du planerade att måla imorgon och det hade varit lite väl extremt om du skulle resa nästan till andra sidan av jorden samma dag
Vad heter du på insta? Om du vill säga så klartOkej. Jag måste ju ha ngn diagnos
Köpte duk idag efter lunch. Har dörefter skissat/målat åtta timmar stående på en stege och spelat rivig barockmusik
Gav upp nyss då jag började känna mig yr i huvudet. Kom då på att jag GLÖMT äta både lunch och middag
Här är jag nu! Dag 1 på nytt projekt!
Visa bifogad fil 45666
(Svårt att få rätt ton/kontrast när man lägger upp foton här märker jag... ser bättre ut på insta-stories märkligt nog)
Vad heter du på insta? Om du vill säga så klart
Vad använder du för tyg och för färger?Jahapp. Nackspärr och träningsvärk i höger arm idag då ⚰
Får se om jag orkar måla ngt ikväll. Hade isf tänkt dra igång med tyget i klänningen. Jag tänker mig att det ska vara både glansigt och transparent. Detta kan ju gå rent åt helvete men har målat tyg några gånger nu så förhoppningsvis går det vägen.
Vad använder du för tyg och för färger?
Som är en måndag...Tack! Det var kanske otydligt. Jag kom på att det är ju tisdag imorgon , jag reser den 24:e!
Som är en måndag...
Lovar! Tack för dagens skrattMen vafaaan
Ok jag åker alltså TISDAG 25:e. Jävligt tidigt på morgonen. Slå larm om jag skriver här då!