Ja den är det Ryttarinnan blev väldigt glad i den.
Det förstår jag, den är underbar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja den är det Ryttarinnan blev väldigt glad i den.
Grattis!Nu har jag sålt min första tavla någonsin! Känner mig lite som en superhjälte, eller i alla fall lite köpgalen Precis det som behövdes efter en dag späckad med engelsk grammatik.
Grattis!
Men jag blev förvånad, med den säkerhet du målar trodde jag du gjorde det professionellt (även om det kanske var en bisyssla)
Vad är det för typ av pastellkritor du använder och vad målar du på? De kritor jag använde som liten, någon slags olje-pastell, gav inte i närhet av så mättade och täckande färger som du får framEtt steg längre i fulstadiet. Försöker få in ett underlager pastell som ramar in "djupfärgerna" i pälsen, så än så länge finns ingen detalj i någonting. Det är min egen katt (den onde) och så tänker jag göra en av den andre (den gode) att hänga på väggen. Tyvärr saknas ännu den fule, men man vet ju aldrig när rätt katt korsar ens väg
Visa bifogad fil 45155
Vad är det för typ av pastellkritor du använder och vad målar du på? De kritor jag använde som liten, någon slags olje-pastell, gav inte i närhet av så mättade och täckande färger som du får fram
Jag tycker det känns som du redan börjat hitta din konstnärliga stil
Åh så mysigt @Heulwen, har du gjort mycket i akvarell förut? Tejpar du pappret?
Jag tycker det känns som du redan börjat hitta din konstnärliga stil
Lite mer gjort på min kisse. Nu är bara det roliga kvar Tänker att huvud och frambenen skall vara skarpare så man ser att han kommer emot en.
Visa bifogad fil 45464
Youtube är ju ett nytt fenomen men jag tror de allra flesta konstnärer lär av andra konstnärers verk. Även riktiga mästare som Zorn gjorde så.Tack! Men jag har målat efter en på Youtube som som instruerar nybörjare så måste nog erkänna att jag liknar mer honom. Dock har jag lagt till saker och experimenterar mer på mina målningar.
Ja det gör jag men ganska taffligt då jag inte skaffat maskeringtejp ännu, kör en fullösning med klippt pappersram ovanpå som jag tejpar fast i bordet medan jag målar.
Tack! Men jag har målat efter en på Youtube som som instruerar nybörjare så måste nog erkänna att jag liknar mer honom. Dock har jag lagt till saker och experimenterar mer på mina målningar.
Superfin!Trodde jag var klar men ser nu något jag nog måste räta till Spegelvänder alltid bilderna i telefonen om jag är osäker på om något ser rätt ut - då blir det nästan som att se på någon annans verk... Med allt det innebär
Visa bifogad fil 45555