R
Raderad medlem 68338
Älskar färgerna! Superfint!
Tack!
Svårt att plåta med telefonen... men jag tror att jag misslyckats lite med ansiktet och haft för mkt grönt där. Ska måla ett lager till i övermorgon..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älskar färgerna! Superfint!
Inspiration, scrolla ner lite!Nu är det snart dags för fisken
Tror det blir en slöjstjärt, ngt överdriven. Har googlat och tror att jag kommer skapa typ en egen ”ras”
Inspiration, scrolla ner lite!
https://www.dunhill.com/se
Ammar eller ammas?Målade mina första akvareller utan instruktionsfilmer. Bara lekte fram två bilder på min dotter från foton, en där hon ammar.
Många säger att barnet ammar, även om det kanske är mer grammatiskt riktigt att säga att mamman ammar barnet (barnet ammas av sin mamma). Är väl ändå rätt enkelt att lista ut vad @Heulwen menar.Ammar eller ammas?
Har inte målat på säkert 15 år? Tror jag gick på gymnasiet senast jag målade. Men har känt ett stort behov av någon slags avkoppling det senaste, så mycket stress på jobbet plus två småbarn hemma på det. Blev så inspirerad när jag tittade i den här tråden och blev lite sugen att vara lite kreativ jag också Så idag satte jag mig ner och målade för första gången sen jag bodde hemma. Inte perfekt och kanske inte helt klar än.
Akryl 18x24 cm.
Visa bifogad fil 44572
En ål! Eller en groda? Eller kanske en axelot?
Först tänkte jag föreslå en kampfisk men nu när jag sett mer av målningen tror jag inte att den passar lika bra längre. .
En albino skulle matcha färgpaletten dessutom. ☺Åh, ja en axelot dom e så fina
En albino skulle matcha färgpaletten dessutom. ☺
Visa bifogad fil 44667
Men...axeloteln i skålen då?Hej tråden! Jag har tappat det! Kanske har måleri-feelingen gått över? Så är det ofta för mig, jag snöar in på ngt, kör på ett tag och ger sen upp. Senaste veckorna har jag spelat piano en jävla massa istället. Kommer aldrig bli ngn konsertpianist men jag har haft en ganska bra utvecklingskurva pga har gått rätt mkt "all in" i sedvanlig ordning
Kanske är min korta "konstnärskarriär´" slut eller så blir jag inspirerad igen?
Men...axeloteln i skålen då?
Stoppa ner ett staffli och några penslar i väskan .Haha ja kanske måste styra upp den nu när du säger det!
Jag sticker snart till Havanna, kanske kommer hem därifrån med värsta feelingen och börjar måla som en galning igen haha
Du skulle kunna ta med en skissbok, några pennor och kanske ett litet akvarellset om andan skulle falla på under KubavistelsenHaha ja kanske måste styra upp den nu när du säger det!
Jag sticker snart till Havanna, kanske kommer hem därifrån med värsta feelingen och börjar måla som en galning igen haha