Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur går det för er andra?
Jag har som mål att träna banor denna och nästa vecka, någon som vill haka på?
Jag kör inte hela banor utan mer att jag sätter ut konor och så kör jag något moment/ delmoment vid var kon, tanken är även att jag ska försöka få in mer tävlingsbelöning och skjuta på den riktiga belöningen till momenten är gjort och vi är i en transport till slut.
Vi har haft en riktig svacka med fokus så har kört stenhårt med det och kommer fortsätta som vi gjort då det verkar fungera bra, det är jag som framförallt ska fortsätta vara konsekvent i vår träning.
Menar du rallylydnadsbanor?Hur går det för er andra?
Jag har som mål att träna banor denna och nästa vecka, någon som vill haka på?
Jag kör inte hela banor utan mer att jag sätter ut konor och så kör jag något moment/ delmoment vid var kon, tanken är även att jag ska försöka få in mer tävlingsbelöning och skjuta på den riktiga belöningen till momenten är gjort och vi är i en transport till slut.
Vi har haft en riktig svacka med fokus så har kört stenhårt med det och kommer fortsätta som vi gjort då det verkar fungera bra, det är jag som framförallt ska fortsätta vara konsekvent i vår träning.
Vi kör lydnad, men lydnad/ som rallylydnad när det kommer till banor tänker jag?Menar du rallylydnadsbanor?