Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hallå,
Hittade denna tråd och känner att från och med ikväll så tillhör jag denna tråd också. KUL!
Jag har ridit sedan jag var liten och ridit på ridskolan det var så allting började och sen gick det vidare och har haft lite medryttarhästar och tävlat lite. Men när jag flyttade till Stockholm för 2,5 år sen så har jag haft det lite på hyllan, men saknat det något enormt. Så ikväll är det dags att provrida på en seniorlektion på Sollentuna Ridklubb. Har velat väldigt mycket mellan ridskola eller vara medryttare men känner att ridskola kan man ju börja med iaf och utvecklas lite mer. Skolor osv. Känner mig spänd och förväntansfull inför ikväll. Pratade med en instruktör där förra veckan för att få veta vad ja kunde eller inte, så vi skulle hitta någon vettig lektion, kom fram till denna. Som hon sa i telefonen "De seniorerna som många har egna hästar och kan lite mer"
Spännande, kommer med en rapport senare hur de gick om jag är välkommen här
Vart i landet finns ni? Någon som rider på Sollentuna Ridklubb? Frågorna är många