Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ska jag absolut göra. Lycka till på lektionen. Kristian är en riktigt duktig ryttare och lärare.
kl*
Glömde skriva om förra veckans lektion Red då iaf en liten cponny ute, sto, stel, springer ifrån arbetet och stum i munnen... Men lektionen fick faktist över förväntan! Hon blev mjuk och fin framåt slutet och gick till och med i form, vilket kan vara lite klurigt på henne. Men jag var faktiskt jättenöjd, enda lektionen jag har varit nöjd med den här terminen
Jag red idag också, och idag gick det skitdåligt. Red en dponny, seg var han... Har ridit honom 2 gånger innan, men då barbacka ute så då har han varit pigg, haha Vi red bommar osv, jag tycker att det gick superdåligt, inget framåtdriv alls.. Visst, det är väl ryttarens fel (jag har inga muskler i benen att rida med ) men lite framåtanda tycker jag att det ska vara ändå.. Sen är jag extremt missnöjd med min grupp den här terminen oxå, vi är 10+ (Vi brukar vara typ 6st) och den är väääldigt ojämn utbildningsmässigt... Typ, småtjejer som har blivit upptjatade i gruppen av deras mammor, usch Det finns speciellt en tjej som jag tycker absolut inte borde rida i min grupp, så det tänker jag nästan säga till om, eftersom idag red hon om en ponny på insidan i full galopp, och ponnyerna kände inte ens varann. Jag menar, vet man inte att man ABSOLUT inte rider om ens, då ska man inte gå i min grupp! Så idag är jag bara förbannad, hela dagen är förstörd
Gud, va lyxigt! Rider ni islandshästar eller? Har hört att det kan vara väldigt få i varje grupp då.På tal om att vara nöjd med grupp, i min grupp är det jag och min man som rider, känns rätt lyxigt faktiskt, vi får ju verkligen den tid och hjälp vi behöver. I barnens grupp är det våra två döttrar och 3 till. Kan inte bli bättre