Jag har haft med mannen ifråga personligen att göra. Han är kommunalpolitiker och en stoooor anledning till att jag inte röstar på Centern i kommunen ifråga. Hu, att få honom som kommunalråd!
Ajdå, är han båda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har haft med mannen ifråga personligen att göra. Han är kommunalpolitiker och en stoooor anledning till att jag inte röstar på Centern i kommunen ifråga. Hu, att få honom som kommunalråd!
Jag skulle vilja höra kungen säga från sin balkong i Stockholm;
-Jag tänker inte åka till brandområdet och vara i vägen. Jag upplåter dock ALLA mina fastigheter till de som blivit bostadslösa och deras djur. Jag kommer också att skänka en del av mitt apanage för att hjälpa till.
Bara för att jag sa något, nu luktar det rätt mycket rök även här och det är ett konstigt dis ...
Jag är förvånad att jag inte känt något av den tidigare, hoppas det beror på vattenbombningen och framgångar i släckningsarbetet.Japp, du har rök från Sala!
Beror nog på att molnen skingrats här och röken stiger uppåt för att dra iväg längre bort....Jag är förvånad att jag inte känt något av den tidigare, hoppas det beror på vattenbombningen och framgångar i släckningsarbetet.
Jag förstår det, hoppas verkligen det är över snart och att gamlingarna som låst in sig i sitt hus klarade sig.Beror nog på att molnen skingrats här och röken stiger uppåt för att dra iväg längre bort....
Är själv glad över att ÄNTLIGEN få vädra och kunna vistas ute!!!
I min bok får han cred av bara detta, det räcker långt bara det liksom:
-Jag tänker inte åka till brandområdet och vara i vägen.
Näe fan, han kunde inte låta bli.
"Åka dit och skapa sig en uppfattning om omfattning och läge" - jä rajt.
Han och Erlandsson. Skogsägarna är viktiga röster och jaktlobbyister. Och rojalister hela bunten troligtvis!Du måste ju kunna se det positiva i att räddningstjänsten blir lämnade ifred av media 1-2 dagar för att istället följa en äldre gubbe med noll koll som försöker skapa sig en uppfattning om läget, i hasorna.
Han och Erlandsson. Skogsägarna är viktiga röster och jaktlobbyister. Och rojalister hela bunten troligtvis!