GotAsecret
Trådstartare
JUST DO IT! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min kropp motarbetar mig![]()
Får göra det!Hota den med pisk!
(Varför motarbetar din kropp dig?)
Får göra det!
Har massa klena och spända muskler som gör ont. Hoppas att jag kan komma igång och träna till hösten, bara orken räcker till.
@Malin_L
Du svarade mig i förra tråden men den stängdes innan jag hann svara där så jag kopierar det du skrev:
"Dom förlängs vartefter man använder dom."
Jag har inte använt presentkortet alls. Förlängs det ändå?![]()
Det har jag kollat själv på deras hemsida. Senaste gången var igår, skulle kolla giltighetstiden bara. Innan dess kollade jag giltighetstid och saldo för 1-2 år sen.Du har inte varit och fått saldot kollat heller?
Då kan det vara det. När jag kollade saldo så sa dom att det omaktiveras giltighetsperioden.Det har jag kollat själv på deras hemsida. Senaste gången var igår, skulle kolla giltighetstiden bara. Innan dess kollade jag giltighetstid och saldo för 1-2 år sen.
Då kan det vara det. När jag kollade saldo så sa dom att det omaktiveras giltighetsperioden.
Jag har chiapudding i kylen, ytterst tveksam till om det är ätbart, men det finns bara ett sätt att ta reda på det...![]()