Tråd för värdelöst vetande del 35

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 79 703
Status
Stängd för vidare inlägg.
Då var sista pappret ivägskickat.
Behörigheterna i jobbet ordnade.
Slitit sista veckan men hoppas på gott resultat :)

Däremot tar min rygg kål på mig, sovit dåligt i natt och stressat inför det sista i dag men nu kan jag slappna av lite och hoppas ryggen håller med mig....

Jag skulle vilja ha kanske inte herrbesök (det lätt för gammalt :cautious:), men killbesök lätt för ungt. Vad är dom där i mellan?

Senast ändrad:
om man har feber och sen vaknar av att sängen och man själv är dyngsur av kallsvett så kan man hänga upp sängkläderna på tork innan de åker in i tvättskåpet, ta en försiktig dusch och sedan inse att febern som jävlats med eni över 1 veckas tid gjort sorti med ett sista raseriutbrott innan den vandrade vidare till det dära stället feber går till för att vila upp sig inför nästa besök.

Har duschat och ätit.
Varit ute på en skritt tur med. Har ju inte varit ute på flera dagar så det var bra.
Började dock regna. Tur de har ett stort kastanj träd precis utanför hagen som ger skydd.

letar bil.. men det är svårt att hitta bilar som passar in på alla våra kriterier. Kombi, fyrhjulsdrift, får inte ha gått för långt, ingen som måste in på verkstad det första som händer, måste få dra minst 1400kg totalvikt på b-kort, ingen suv för då tar inte maken sig in i bilen..

Hittills har jag hittat subaru och skoda och eventuellt vissa passater.. Subaru har gått så långt när dom är nere i vår prisklass, skoda är jag tveksam till om det är mycket rappel...
suuuuuuuuuck! kan det inte finnas typ tre bilsorter att välja mellan? liten, mellan och stor bil.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 17 18 19
Svar
367
· Visningar
11 498
Tjatter När jag gick högstadiet i mitten av 70talet så hade skolan eller Sverige en tävling där eleverna skulle motionera så mycket som möjligt...
Svar
3
· Visningar
331
Senast: Sedna
·
Fordon Jag har en moped bil (js60) och ibland när jag startat bilen och ska köra så börjar motor lampan blinka, i dom här bilarna är alla...
Svar
2
· Visningar
529
Senast: Youmeoh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka