Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min Micro verkar ha gått sönder. :(
Började ryka massor inifrån själva motorn medans vattnet jag skulle värma var jättekallt.
Hm.. Ska det bli så nu.. Att allt börjar gå sönder :(

Vad less man blir på människor totala brist på respekt för polisen.
Undra på att poliser ibland tar till lite mer våld än nöden kräver. De blir spottade på, hånade och utskrattade. Allt de gör filmas alltid av nån som kan vrida det till att polisen hoppat på nån oskyldig.
Visst finns det rötägg inom polisen, men de flesta är hyggliga människor som försöker göra vår värld lite bättre

Hästens allergi driver mig till vansinne :banghead:
Så i går kväll stängslade jag av en stor del av hagen, bort med all klöver och smörblommor, på med hydrokortison på nässelutslagen, insektstäcke på det samt antihistamin medicin....Jag vet inte vad jag mer kan hitta på nu :cautious:

Vilken lyx!;) Jag måste nog spärra av hagen och minska ner betet trots betesbegränsare:meh:

vv: Jag bara ÄLSKAR mina nya öronproppar i silikon! Dom gör min värld så mycket tystare på nätterna, gör inte ont och var oumbärliga under mitt migränanfall i går :love:

Ja det är lyx i ungefär en månad. Min häst är ett riktigt matvrak. Nackdelen med den hagen är att den saknar naturligt skydd inget träd eller liknande.
Så igår när det ösregnade fick vi ta av eksemtäckena och byta till andra. De var dyblöta.

Trött på feta hästar :arghh: Trött på bete :banghead: trött på betesbegränsning och fångest:banghead:
Tittar avundsjukt på grannens fina smala hästar :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 604
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar