Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

min stackars dotter är på Liseberg, det åskar lite där och hennes pappa nonchalerar hennes åskrädsla så hon är jätterädd stackaren..
Suck

Min son fyllde år härom dagen, hans pappa ringde inte ens... Nu fyller dottern om en vecka, lär bli samma sak då... :(

kl

VV: Har fått hem Du, jag och vi-boken idag!:bump: Ska bli spännande att läsa!:D

Begravning eller inte? Jag har extremt ont av begravningar. Har varit på tre i hela mitt liv. Gick inte på farmors när jag var 17 och fick mkt kritik för det men jag pallade inte. Jag bryr mig inte mindre men akten i sig upprör mig väldigt mkt. Nu ska min arbetskompis begravas och jag vill verkligen inte gå. Vill dock inte att dottern eller ngn annan ska missuppfatta eller ta illa upp. Suck.

Gå inte om det inte känns bra. För du kan skicka en blomma istället och kanske säga till i förväg att du inte klarar av begravningar..
Känn ingen skuld för det

skicka en krans eller nått istället.. tycker man inte om begravningar så ska man inte gå heller.. tror inte nån tar illa upp

Jahapp, här gick man upp 06 för att hundägaren skulle lämna hundmat.. Men inte dök han upp inte och inte har han ringt så nu ska jag rasta hunden och gå och lägga mig igen.
Ger upp hundvakteriet om det ska vara så här.
Jag gör det för hundens skull, men otacksamt som fan..
Skulle ha honom mån-fre, sen tis och en och en halv vecka framåt.
Nu blev det från mån denna vecka till fre om två veckor...

kl

Är också sjukt trött, känner mig nästan bakis trots jag inte druckit alkohol. Städning pågår också! Ikväll blir det bilbingo!

vv: Varför tror folk att de ska få som de vill bara för att de höjer rösten och blir aggressiva?! :banghead:

... det fungerar inte på mig kan jag säga och tjänstvillig blir jag inte heller :sneaky:

Satan i gatan vad yr jag är. Äter antibiotika för en UVi men mår kasst för jag väntade lite för länge att söka vård.
Dricker vatten, äter litegrann, men vill mest sova.
Och mitt i allt detta har jag en rastlös hund med stora behov av motion och kaniner som måste skötas
Är bra irriterad på hundägaren just nu.

Det får mig osökt att spänna av BHn, det är dagens höjdpunkt!! :rofl:

Satan i gatan vad yr jag är. Äter antibiotika för en UVi men mår kasst för jag väntade lite för länge att söka vård.
Dricker vatten, äter litegrann, men vill mest sova.
Och mitt i allt detta har jag en rastlös hund med stora behov av motion och kaniner som måste skötas
Är bra irriterad på hundägaren just nu.

Har du testat dricka pressad citron alt citron + lime? :) Mot UVIn alltså. Tycker jag funkar bättre än något annat!

jodå men det hjälper inte, söker för sent varenda gång. :)

Har du druckit det i flera dagar i rad? Bakterier klarar inte av att reproducera sig i sura miljöer. Aldrig! Men man måste vara konsekvent.. Vilket där flertalet av oss fallerar. Tex inte fullfölja antibiotikakurer och antibiotikaresistens blir allt vanligare :(
Just UVI är lätt att kurera sig ifrån iom att du påverkat pHt i bakteriernas miljö, vilket är betydligt svårare vid invärtes infektioner ;)

(jag vet att det finns bakterier i sura miljöer,. men de trivs inte i vår kropp ;) )

Senast ändrad av en moderator:

Jag började dricka mycket redan i lördags när jag insåg att risken för UVi var stor och har druckit sen dess. Men förra sommarn försökte jag "dricka" bort en UVi och japp 2 veckors sängläge och timmar från sjukhusvård så nja, jag gör inte om det.
Eftersom symptomen inte lindrats på 4 dar så sökte jag vård och tur är väl det, hade jag väntat hade jag nog fått ta ambulansen in.
Jag försökte ju slippa ta antibiotika men ja...

Hemma från Ungern. Traumatisk begravning. Jag vågade fråga kyparen om jag fick beställa med honom hem men han var visst gay (FAAAAAAAAN!).

Min kropp har ungefär 8 olika nyanser. Hett :p

526406_555147344547366_28418682_n.jpg

31900_555147381214029_1971887831_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
632
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 163
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok