Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Ena pionbusken blev nedklippt idag:( tror inte de ska klippas ner...

Burspråket har fått dit sitt sista fönster, golv har blivit gjutet och flytspacklat.
Imorgon ska grundmålningen av innerfönstren börjas. Golvvärme är inköpt. Dock är det inte klart vilket golv som ska läggas.

Äsch, den tål säkert att klippas ner ( pionen alltså ).

Själv har jag börjat rätta till mig efter all sorg sen senaste tiden, idag har det varit 6 timmar skön hojåkning på goa, kurviga småvägar, det är som smör för själen.

/B

Jag är urkass hela jag.. Åt frukost i morse för att ta penicillinet och blev illamående och matt och yr.
Suck..

Kl

Mitt sto gnäggar och möter mig numera varje gång jag kommer för att hämta henne i hagen :) *glad*

Ute och solar :love: Äntligen lite skön värme igen <3

Kl

Tvättar ponnyns regntäcken, snart är det dags :eek: :nailbiting:
Nä, hoppas inte snart! Men när väl så är de tvättade och impregnerade, redo att användas :)

Tack för påminnelsen! Mina ligger fortfarande skitiga i en hög i förrådet :o

Kl

I dag har pållan fått skor så om ett tag när det blivit lite svalare ska jag äntligen rida en sväng! *längtar* :D

Vv: mätaren i mot stallet visade hela 41,5 grader i solen i dag :eek: det var lite lagom varmt kan jag lova! :wtf:

Rugge grattis, eller vad man säger :)

VV har packat ner ytterligare en del av mina ägodelar samt blivit av med en pajform :D

Dejten gick bra :)
Vi ska ses igen.
Hur dejtar man en normal kille??

Vad kul att det gick bra! I övrigt har jag inget att tillägga då jag aldrig dejtat någon :o

Jag blir galen! Har satt ut en köpesannons av häst med telenummer. Hur många tror ni ringer eller mailar? Jag har fått en uppsjö av nya brevvänner typ :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
632
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 163
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok