Tråd för random bilder med roliga texter.

Status
Stängd för vidare inlägg.
En gammal klassiker. Jag försöker komma ihåg att göra något liknande när jag renoverar.

Screenshot_20221105-113633.webp

Men vill du inte förklara då, för oss som inte sett samma film som du sett?

Jag har sett filmen och det är inget roligt med scenen alls. Däremot är den enormt kraftfull om en kan sin historia. En av antagonisterna i filmen har suttit i ett koncentrationsläger (men är vid liv idag, han är mutant). Ett undergroundgäng av yngre laglösa mutanter tatuerar sig för att visa vilka krafter de har (underförstått - ju fler tatueringar desto starkare krafter). Karaktären som suttit i koncentrationsläger är typ den starkaste av alla mutanter men blir utmanad av ynglingarna över att han inte har några (synliga) tatueringar varpå han svarar enligt bilden.

Jag har sett filmen och det är inget roligt med scenen alls. Däremot är den enormt kraftfull om en kan sin historia. En av antagonisterna i filmen har suttit i ett koncentrationsläger (men är vid liv idag, han är mutant). Ett undergroundgäng av yngre laglösa mutanter tatuerar sig för att visa vilka krafter de har (underförstått - ju fler tatueringar desto starkare krafter). Karaktären som suttit i koncentrationsläger är typ den starkaste av alla mutanter men blir utmanad av ynglingarna över att han inte har några (synliga) tatueringar varpå han svarar enligt bilden.
Jag har också sett filmen och förstår inte på något sätt vad som är roligt? Vad har vi ”missförstått”? Förklara gärna för jag fattar verkligen inte! :confused:

Ja alltså jag tror fortfarande att alla fattar utan att ha sett filmen, men man förväntar ju sig något roligt och då känns det som att man missat något.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
41 42 43
Svar
842
· Visningar
54 645
Senast: Yeah but
·
Samhälle Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka och känna, men spontant känner jag mig allt lite rånad, men kanske borde jag känna mig stolt...
2
Svar
36
· Visningar
3 106
Senast: Cambrie
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
11 12 13
Svar
254
· Visningar
5 528

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka