Tråd för random bilder med roliga texter.

Status
Stängd för vidare inlägg.
En gammal klassiker. Jag försöker komma ihåg att göra något liknande när jag renoverar.

Screenshot_20221105-113633.webp
 
Men vill du inte förklara då, för oss som inte sett samma film som du sett?

Jag har sett filmen och det är inget roligt med scenen alls. Däremot är den enormt kraftfull om en kan sin historia. En av antagonisterna i filmen har suttit i ett koncentrationsläger (men är vid liv idag, han är mutant). Ett undergroundgäng av yngre laglösa mutanter tatuerar sig för att visa vilka krafter de har (underförstått - ju fler tatueringar desto starkare krafter). Karaktären som suttit i koncentrationsläger är typ den starkaste av alla mutanter men blir utmanad av ynglingarna över att han inte har några (synliga) tatueringar varpå han svarar enligt bilden.
 
Jag har sett filmen och det är inget roligt med scenen alls. Däremot är den enormt kraftfull om en kan sin historia. En av antagonisterna i filmen har suttit i ett koncentrationsläger (men är vid liv idag, han är mutant). Ett undergroundgäng av yngre laglösa mutanter tatuerar sig för att visa vilka krafter de har (underförstått - ju fler tatueringar desto starkare krafter). Karaktären som suttit i koncentrationsläger är typ den starkaste av alla mutanter men blir utmanad av ynglingarna över att han inte har några (synliga) tatueringar varpå han svarar enligt bilden.
Jag har också sett filmen och förstår inte på något sätt vad som är roligt? Vad har vi ”missförstått”? Förklara gärna för jag fattar verkligen inte! :confused:
 
Jag har sett filmen och det är inget roligt med scenen alls. Däremot är den enormt kraftfull om en kan sin historia. En av antagonisterna i filmen har suttit i ett koncentrationsläger (men är vid liv idag, han är mutant). Ett undergroundgäng av yngre laglösa mutanter tatuerar sig för att visa vilka krafter de har (underförstått - ju fler tatueringar desto starkare krafter). Karaktären som suttit i koncentrationsläger är typ den starkaste av alla mutanter men blir utmanad av ynglingarna över att han inte har några (synliga) tatueringar varpå han svarar enligt bilden.
Ja alltså jag tror fortfarande att alla fattar utan att ha sett filmen, men man förväntar ju sig något roligt och då känns det som att man missat något.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
577
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag vet att det finns trådar på ämnet men jag vill ändå ha en till. Mitt hår är alltid torrt och tråkigt. Jag använder schampokakor och...
Svar
11
· Visningar
419
Senast: Dimmoln
·
Mat Vad är det med det här med ananas på pizza? Jag är med på en engelskspråkig discord kanal och där kommer det upp minst en gång i månaden...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
3 633
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp