En gammal klassiker. Jag försöker komma ihåg att göra något liknande när jag renoverar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har missförstått?Missförstått skulle jag nog säga.
Men vill du inte förklara då, för oss som inte sett samma film som du sett?Missförstått skulle jag nog säga.
Men vill du inte förklara då, för oss som inte sett samma film som du sett?
Jag har också sett filmen och förstår inte på något sätt vad som är roligt? Vad har vi ”missförstått”? Förklara gärna för jag fattar verkligen inte!Jag har sett filmen och det är inget roligt med scenen alls. Däremot är den enormt kraftfull om en kan sin historia. En av antagonisterna i filmen har suttit i ett koncentrationsläger (men är vid liv idag, han är mutant). Ett undergroundgäng av yngre laglösa mutanter tatuerar sig för att visa vilka krafter de har (underförstått - ju fler tatueringar desto starkare krafter). Karaktären som suttit i koncentrationsläger är typ den starkaste av alla mutanter men blir utmanad av ynglingarna över att han inte har några (synliga) tatueringar varpå han svarar enligt bilden.
Ja alltså jag tror fortfarande att alla fattar utan att ha sett filmen, men man förväntar ju sig något roligt och då känns det som att man missat något.Jag har sett filmen och det är inget roligt med scenen alls. Däremot är den enormt kraftfull om en kan sin historia. En av antagonisterna i filmen har suttit i ett koncentrationsläger (men är vid liv idag, han är mutant). Ett undergroundgäng av yngre laglösa mutanter tatuerar sig för att visa vilka krafter de har (underförstått - ju fler tatueringar desto starkare krafter). Karaktären som suttit i koncentrationsläger är typ den starkaste av alla mutanter men blir utmanad av ynglingarna över att han inte har några (synliga) tatueringar varpå han svarar enligt bilden.
ska hälsa särbon!Bästa idag!