Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Arrrrgggghhhh - dog ear -
Dog ear fungerar så himla bra varje gång!Arrrrgggghhhh - dog ear -
Vik hädan Vik hädan Vik hädanDog ear fungerar så himla bra varje gång!
Dog ear fungerar så himla bra varje gång!
Om du är en av de tre procenten.........Visa bifogad fil 103471
Det funkar liksom asbra. Alla krav på finessen är uppfyllda: Hitta tillbaka snabbt till rätt sida, kan ej ramla ut, tar ingen extra plats eller glömma bort. Och sen viker man bara tillbaka så syns det inte*
* Man ser det man vill se…..
Näe, jag har ändå respekt för att andra kan ha en felaktig uppfattning och får bestämma över sina egna böcker.Om du är en av de tre procenten.........
Är det inte just vika de gör?Vik hädan Vik hädan Vik hädan
Vik hädan Vik hädan Vik hädan
Tänkte precis samma! Men började såklart undra över om de som viker hundöronen hädan liksom viker dem bort från sidan de är på istället för in mot sidan de läser på. Kanske är tvärtomvikande hundöronsvikare det etymologiska ursprunget till vik hädan?Är det inte just vika de gör?
Helt korrekt, sidan viks så att den blir som en liten vacker pil av finaste trädmassa som pekar tydligt och vänligt ned mot stycket som är nästa att njuta av. När man sedan börjar läsa så viks den fina pilen tillbaka och syns* därmed aldrig mer igen, det finns bara en vacker pil i taget i boken.Tänkte precis samma! Men började såklart undra över om de som viker hundöronen hädan liksom viker dem bort från sidan de är på istället för in mot sidan de läser på. Kanske är tvärtomvikande hundöronsvikare det etymologiska ursprunget till vik hädan?
För, kära hundöronister (till vilka jag mig sällar), visst viker ni hörnet ner mot sidan ni är på? Att vika bort från (hädan), vore verkligen både ologiskt, opraktiskt och tja att vika hädan. Ju.
Eller hurHelt korrekt, sidan viks så att den blir som en liten vacker pil av finaste trädmassa som pekar tydligt och vänligt ned mot stycket som är nästa att njuta av. När man sedan börjar läsa så viks den fina pilen tillbaka och syns* därmed aldrig mer igen, det finns bara en vacker pil i taget i boken.
Beware! He’s on fire!!!
Haha... hittade du den på aftonbladet? Skulle gärna hitta den med gjorde inte det på deras hemsida.