Tråd borta ??

domino

Trådstartare
Kommer ihåg att jag gjorde en tråd med anledning av min pappas bilolycka i somras. Nu när jag söker efter den hittar jag inte på den, är den borttagen då? Skrev inget om personer eller liknande. Däremot lade jag ut länkar på hur pappas bil såg ut efter de fått ut honom ur den... Var det orsaken isf om tråden nu plockats bort?
Andra trådar kring tidpunkten (juli) finns kvar :confused:

Sv: Tråd borta ??

När forumet segat har Gunnar rensat gamla trådar på Senior ibland. Det är en möjlig orsak till att den försvann. Han kanske inte rensade hela juli.

Sv: Tråd borta ??

Chat-forumen, senior, gnägg, ungdom, äldre ungdom rensar jag med jämna mellrum.
Jag tar då vanligen bort alla trådar som inte fått något svar de senaste 14 dagarna.

Det kan ibland dröja några månader mellan rensningarna, ofta sker det när jag ser att det blivit väldigt många trådar igen ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Vilken konstig upplevelse jag precis hade. Jag var ute på gården, städade och tvättade inne i bilen. Ganska monotont, så tankarna gick...
Svar
3
· Visningar
545
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 236
Senast: Enya
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 326
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 442

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka