P
ponnylollo
Sv: Trackaserier
mkt trådkapning sry TS
Men iaf jag använder inte spö
mkt trådkapning sry TS
Men iaf jag använder inte spö
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det jag däremot sett är en massa människor som tror sig veta bäst och mest och att deras sätt är det absolut enda rätta!
det fattar du väl att jag inte man att man ska följa ALLA svar på en och samma gång, men man får ofta riktigt bra vägledning här, och om några rekommenderar professionell hjälp så gör de flesta så..
men om du tycker att detta forum bara är skit och att ALLA svar bara är skit, vad glör du här? för det lär varken vara att du vill ha hjälp (för uppenbarligen får du inte bra svar här) och inte lär du vilja hjälpa (för med din inställning kommer du inte att ge bra svar heller antar jag)
Jag tycker nog att om man lägger ut en bild på gnägg och frågar folk vad dom tycker om den, så ska TS även kunna ta kritik..
KL
Jag tycker nog att om man lägger ut en bild på gnägg och frågar folk vad dom tycker om den, så ska TS även kunna ta kritik..
Förtydligar:
Hittat i ett inlägg.
Handlar om en ettåring..
"Han växer så det knakar och allt man "testar" honom på, är han väldigt tuff på. Han är löshoppad, tömkörd, longerad och riden på i samtliga gångarter"
Om en sådan blir "påhoppad" så intet kallar jag
dom reaktionerna för trakasserier..
AM
Hoppas inte du menar min 2,5 åring.. som nu är 3 år
den personen kanske glömde hur gammal hästen var