Olympus

Trådstartare
Ja, jag vet att TR finns på nätet men min dator blir sååå seg och jobbig när jag ska öppna den. Så jag täntke att jag kunde fråga här.

Visst är det så att man måste ha kavaj på regionalt?
Och om jag har förståt det rätt så får man rida med klubbjacka om man har säkerhetsväst, gäller det även om man inte är junior och alltså inte måste rida med väst?

Sv: TR fråga

Jag tror inte att du får ha klubbjacka, utan du får bara rida med skjorta under, eller en långärmad tröja.
Det gäller även om du inte är junior.

Sv: TR fråga

Kavaj är ett måste på reg och uppåt. Om du däremot rider med säkerhetsväst räcker det med långärmad tröja under säkerhetsvästen.

Liknande trådar

Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 052
Senast: TantAgda
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 131
Senast: Bison
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 410
Senast: Linda_A
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 835
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar