Totilas egna buketråd

Sv: Totilas egna buketråd

Var sjutton tog inläggen om kyra vägen??
Jag som så gärna ville kommenter dem men kommer inte ihåg vem som skrev..

Men att jämföra kyra & Brink med sjef och co är som att tro att en shettis kan vinna ett galopprace mot fullblod...

Jag tror nog att MAR väldigt gärna skulle vilja ha lugn och ro, publiciteten vill de ha som tjänar pengar på det...

Var sjutton tog inläggen om kyra vägen??
Jag som så gärna ville kommenter dem men kommer inte ihåg vem som skrev..

Men att jämföra kyra & Brink med sjef och co är som att tro att en shettis kan vinna ett galopprace mot fullblod...

Dom finns i tråden med träningsfilmer med stjärnorna;).

KL

Är det någon som vet hur det funkar med tyskarnas OS-uttagningar? Måste man ha ett visst antal starter under året för att komma med? MAR och Toto är ju med i A-landslaget men det garanterar ju inte dem en OS-plats... eller gör det?

Ursäkta min okunskap. :o

Senast ändrad:

träning bakom stängda dörrar i Wahrendorf tillsammans med övriga i tyska landslaget
Tja de kanske har en viss holländare på besök:angel: eller försöker dra nytta av M´s nya kunskap därifrån. Segervapen inför OS- vem vet:idea:

Vad sött! Spännande att se en sån häst i sin hemmamiljö och normal spänningsnivå (och jag är djupt förvånad att jag faktiskt förstod det mesta av vad dom sa :eek:).

Dåligt att få ha ridit på honom. Om hon bara visste hur avundsjuk många är nu :angel: Nej nej jag är aldrig avis :D;)

Det lilla man fick se av honom på banan såg han riktigt trevlig ut tycker jag. Men det syns att det blir svårare med lite spänning när det är uppvisning/tävling. Nu såg han ju väldigt harmonisk och lugn ut. :)

*kl*

En litet klipp från tysk barnteve när de häslar på Toto:). Gillar verkligen hur de bjuder på sig inför media och att ungen får skritta en sväng på den svarte!! ...och så tycker jag att den lilla ridning man får se ser rätt trevlig och engagerad ut:).

http://www.youtube.com/watch?v=6TxD2VDy07w&feature=share

Håller helt med. Tycker det är positivt att de bjuder på sig själva och gör ett sånt här reportage, verkligen härligt att se.

Knapplån.

Idag vann ju Totilas och M GP i Hagen. På 83%, en procentenhet ifrån E och Totilas världsrekord i klassen. Den högsta noterade %en jag hittar är 84%...

Tycker Mattias gör ett bra jobb på denna videon, det ser väldigt mycket mer samstämt och harmoniskt ut än vad det har gjort tidigare. Sen finns det bara en Gal, men nu är häst och ryttare ett team och jag tycker Raths ridning har förfinats och blivit bättre. Däremot har jag väldigt svårt för hans skänkelläge i bytena, medan Gal gör bytena i höften så slänger Rath fram och tillbaka med hela benet.

Senast ändrad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka