Totilas egna buketråd

Sv: Totilas egna buketråd

Jag tycker att det är så fruktansvärt roligt att se honom glad igen, han vill jobba och han kan visa det. De har börjat hitta knapparna och jag blir glad det.

Det kommer sååå många fina hästar nu men Totilas är Totilas, det är den fulländade hästen för mig, vacker som en dag , rör sig som en gud, oändlig energi och utstrålar glädje.

Kul att det börjat funka!!

Åh vad härligt! Håller verkligen med, underbart att se och hur Rath har ändrat sin ridning, så mycket mjukare och följsammare mot hästen:bow:
Han ska nog fortsätta träna för Sjef det är helt klart.

Jo, men hade man läst fortsättningen så vet man att det inte skulle bli aktuellt fören efter OS! :D

Totilas rekord i GP-special är numer slaget av Charlotte och hennes Valegro! 88%!

efter OS ska han börja träna med Totilas ja för Sjef men började rida andra hästar före OS så han tränar ju för Sjef nu men inte på Totilas

Jo, men hade man läst fortsättningen så vet man att det inte skulle bli aktuellt fören efter OS! :D

Nej jag läste det, men det är ju ändå helt klart att han har ändrat ridsätt så undrar om dom inte haft kontakt och fått lite tips på vägen :angel: :D

Jag har i alla fall aldrig sett den långa ganska stela ryttaren rida så mjukt och med hästen tidigare, på någon häst. :confused:

Nej jag läste det, men det är ju ändå helt klart att han har ändrat ridsätt så undrar om dom inte haft kontakt och fått lite tips på vägen :angel: :D

Jag har i alla fall aldrig sett den långa ganska stela ryttaren rida så mjukt och med hästen tidigare, på någon häst. :confused:

Det stod ju på Eurodressage tidigare att han varit hos sjef och tränat med andra hästar i smyg och sedan släppte dom bomben med att han skulle träna för Sjef med Totilas efter OS då.

Ja just det:idea:, så var det ju, och han är ju helt uppenbart redan påverkad i sin ridning, det kan ju var och en se. Han försöker verkligen rida på ett helt annat sätt.

Totilas (med hjälp av Sjef) kanske gör honom också till en stjärnryttare så småningom :devil:

KL

Läste i Ridsport att i Hagen Hade MR och Totilas en egen framridingsbana som ingen annan hade tillträde till!? Hur kan det vara möjligt, och stämmer det ens?

Ja, verkligen. Kan undra om det är för att på bästa sett hantera den enorma mängden åskådare som vill se Totilas på framridningen, eller om det är Rath som önskar det. Förmodligen det förstnämnda, annars är det ju hel galet. Någon som vet?

Det är helt bananas och rimligen strider det mot reglementet eftersom alla ekipage ska tävla på samma villkor. Hoppas att detta inte kommer att fortgå..

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka