Totalt 100 meddelanden

X

Xeline

står det att jag har i min inbox, fast det är inte sant. Jag har städat som aldrig förr.

Vad gör nu då ?

Sv: Totalt 100 meddelanden

mandalaki skrev:
Har du rensat skickade också?

Alltså det där är ju liiiiiiite jobbigt... Jag som trodde att jag inte hade NÅGRA sparade skickade meddelanden, för det hade jag inte innan sista forumändringen, hade måååååååååååånga, typ ända tillbaka till 2001, i den foldern...

Var har dessa varit under tiden? Till vilken nytta?

Man kan ju nästan bli lite paranoid med tanke på alla gamla synder de beskriver man trodde var utsuddade :D :angel:

Liknande trådar

Hemmet Med risk för att skämma ut mig totalt på bukefalos, jag behöver hjälp! När jag satte i laddaren till cykeln blixtrade det till och nu...
2
Svar
26
· Visningar
1 601
Senast: Tantan
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 909
Senast: Raderad medlem 149639
·
Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
522
Senast: Grazing
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 640
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama