Torra läppar?

Bepanthen använder jag. Ger ingen direkt smak eller lukt enligt mig. Tycker det skyddar hyfsat på mot kylan, förutom att den återfuktar.
 
Jag använder dessa, plastfria och vattenfria och inga torra läppar i sikte :)

Oh, det har jag missat! Ska testa nästa gång jag beställer därifrån!

Jag har några olika. Vissa är sjukt mycket mer effektiva i att sitta kvar och skydda. Är fortfarande kvar på läpparna efter en vinterdag i stallet. Just nu är favoriten från Booming Bob, minns ej vilken sort. Tycker de olika sorterna inom samma märka ofta har lite olika egenskaper.
 

Liknande trådar

Hemmet Har flyttat ifrån diskmaskin och handdiskar nu allt. Använder Grumme handdiskmedel. I diskmaskinen använde jag ättiksprit som spolglans...
2
Svar
35
· Visningar
907
Senast: Motacilla
·
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 565
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
521
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
644
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp