Tornéspelsgrupp i småland?

gadriel

Trådstartare
Finns det de tros?

Har blivit himla nyfiken på det här med tornéspel och skulle gärna vilja prova. Sen undrar jag om det finns någon bok i ämnet i ngt språk?

Jag vet inte om det finn i småland men jag är den ända just nu i Blekinge. jag har en koplet tornerbana och det är skoj att få tränigskompisar då jag är ensam.

Fick precis reda på av min pojkvän att det startat en tornégrupp i gnosjö :eek:

Ibland har man verkligen tur :D Väl att jag har en pojkvän som hålelr ögon och öron öppna :)

Visst är hon :D

En pet men söt är hon! Nu är hon dock i marsvinshimmeln och vräker antagligen i sig groteska mängder mat :D

spännande!! Vad kallar dom sig? Kan ju vara bra för mig med tanke på riddare.nu att ha koll på sånt jag med. Får massor med mail med frågor om tornerspelsgrupper...

Pets är ofta härligare än rasrena... Födde själv upp rex, golden augoti och silver augotis. Samt ett och annat petdjur ;) Hade en hanne som blev 8 år... Pet inköpt på djuraffär. Han var en kändis inom utställningsvärlden ett tag. Många år sedan nu...

Jag vet inte..som sagt..pojkvännen som läste i tidningen. Jag försökte gå in på nätet och kolla artikeln med den tidningen har inte sina artiklar utlagda på nätet :(
Men jag kommer iaf att at reda på det.

Mmm...alla mina djur utom en teddy jag hade har varit pet. Hade tåv långhåriga damer som var helt underbara. Nelly, marsvinet på bilden blev 7 år , fast jag ägde henen bara de sista två åren.

Du är alltid välkomen ner för att prova på. Det finns inget som är roligare faktiskt! När du vet mer om det tornerlaget i gnosjö kan du ju pm det förj jag är intreserad ochså i allafall för att få tränigskompisar. Det är så långt och dyrt att åka upp till stockholm där "mitt" orginal lag finns.

Tack! Hade verkligen varit jättekul. Just nu pluggar jag dock på annan ort så jag har ingen häst för tillfället. Lär väl dröja iaf 1 år till jag har det. Till dess hinner det säkert bli lite fart på det i Gnosjö med kan man ju hoppas. :)

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 160
Senast: Lady_S
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
971
Senast: ako
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 731
Senast: Shpongle
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 403
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar