Tornertäcke?

Sv: Tornertäcke?

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Nu bor ju jag ÄNTLIGEN på ett ställe där TJEJER får vara med och leka och inte på ma**g**s-ön! Hurra, hurra, hurra!

Nu måste jag bara bestämma vad jag ska leka, och med vem, och när och var och hur.

Svea: *mummlar* vill du ha tips? *ler sött*

Jegra: Förstår dig faktiskt...

Taairy_: dom är påsydda

svea skrev:
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Nu bor ju jag ÄNTLIGEN på ett ställe där TJEJER får vara med och leka och inte på ma**g**s-ön! Hurra, hurra, hurra!

Nu måste jag bara bestämma vad jag ska leka, och med vem, och när och var och hur.

*viskar till Svea* Akta dig för Scorpan bara, hon är med i det där vrickade laget från Väsby. Dom är inte kloka har jag hört... ;)

Svea: nääääeee nu förstår jag inte alls vad du menar :angel:

Jegra: Vet du vem Conny är i NK? *ler* Nåja - han och jag är i a f vi numera (vet inte om du någonsin såg min tråd om drömprinsen?). Jag lärde honom rida för snart 2 år sedan och på den vägen är det. Jag flyttade till 08 och i somras drog vi ut på landet utanför gnesta. Nu finns här två hästar varav den ena är hans. 161 cm hög svart nordis (på lån bara tyvärr). Själv har jag ju fina Lina...

Så det är DET Björnlunda du bor i/vid? *skrattar* Har praktiserat på en gård precis utanför där, kan den ha hetat Jakobsberg?

Grattis till alltihop! Så du äger Lina nu också alltså? Kul!

Åh, Björnlunda har jag passerat flera gånger på väg till träning! Jag fick hjärnsläpp och trodde att du var i Skåne! :eek:

jegra skrev:
Så det är DET Björnlunda du bor i/vid? *skrattar* Har praktiserat på en gård precis utanför där, kan den ha hetat Jakobsberg

Hmm ingen gård jag känner till (ännu) men så har vi inte farit runt så mycket i trakten än.

jegra skrev:
Grattis till alltihop! Så du äger Lina nu också alltså? Kul!

Tack! Nä, än äger jag henne inte men jag har henne på foder i typ 2 år. Sen får vi se. "Tanten" blir ju 17 i vår och ägaren vet inte hur hon ska göra riktigt... Den andra hästen som "är" conny's har vi bara på foder tills i vår, sen ska hon tillbaka och gå turridning tyvärr...

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken...
2
Svar
22
· Visningar
767
Senast: QueenLilith
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
408
Senast: Pegasus63
·
Lantbruksdjur Hej, nån som har gjort en egen vattenbehållare till ffa höns, med samma idé som den på bilden att man kan fylla på vatten uppifrån? Med...
Svar
7
· Visningar
673
Senast: Snövit
·
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 137

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka