Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag kollar!!! blir spännande att se vad alla får för makeovers, tjejerna som har lite hår att ta av kan det ju hända "vad som helst" med, men vad ska killarna få för makeovers liksom?
Jag tittar när jag kan iaf!
Det är alltid lika kul att se programmen med makeover. När man söker borde man ju vid det här laget fatta att man kan bli korthårig eller man kan bli tokblonderad osv. Ändå är det alltid någon som ska grina eller vägra osv.
Visst är makeovern i nästa program, dvs på måndag?
Kul att de tagit in killar nu också, jag har tänkte det förut att det känns lite diskriminerande mot killar för det finns ju uppenbarligen såna också som vill jobba med mode.
Jag kollar! Men gillar inte att det är flera korta avsnitt istället för ett långt, så tråkigt när hela programmet bara handlar om att någon ska åka ut tex. Ska bli kul att se makeovern idag
Kropp & Själ Det är verkligen det bästa med menskopp! När jag ska iväg nånstans och mensen eventuellt ska komma. Då sätter jag in koppen och behöver...
Hästmänniskan Tycker det låter tråkigt, varför är inte ridläraren med och visar och pratar lite om hästarna och hur man hanterar dom och vilka olika...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.