Top model Sverige

Mirre

Trådstartare
Någon mer än jag som följer det? :D

Färgar man håret blont på den långhåriga killen har man Legolas :D

Sv: Top model Sverige

Jag kollar! Tittar dock på play, så har bara hunnit till avsnitt 4 :) En tjej från min gymnasieskola åkte ut i avsnitt 4 (hon med långt platt hår) :)

Jag tittar!
Brukar inte kolla, men jag bodde granne med Sebastian när jag var liten så då måste jag ju se på det :D

jag kollar!!! blir spännande att se vad alla får för makeovers, tjejerna som har lite hår att ta av kan det ju hända "vad som helst" med, men vad ska killarna få för makeovers liksom? ;)

Jag tittar när jag kan iaf!
Det är alltid lika kul att se programmen med makeover. När man söker borde man ju vid det här laget fatta att man kan bli korthårig eller man kan bli tokblonderad osv. Ändå är det alltid någon som ska grina eller vägra osv.

KL

Visst är makeovern i nästa program, dvs på måndag?
Kul att de tagit in killar nu också, jag har tänkte det förut att det känns lite diskriminerande mot killar för det finns ju uppenbarligen såna också som vill jobba med mode.

Åh vad skönt att jag inte är den enda! :o Känner mig nästan lite löjlig när jag tittar på sådana program, jag som inte ens är intresserad av modellande :p

Tittar varje dag till förmiddagskaffet när sambon åkt till jobbet :D

Jag kollar! :) Men gillar inte att det är flera korta avsnitt istället för ett långt, så tråkigt när hela programmet bara handlar om att någon ska åka ut tex. Ska bli kul att se makeovern idag :)

Vem? :p

Kul att fler kollar, trodde också jag var ensam om att se det :D

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 919
Senast: Mabuse
·
Samhälle Kollase på kommunens hemsida och följande krävs: "Detta krävs av dig som ska införa fastighetsnära insamling Du som är fastighetsägare...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
3 974
Senast: Badtz Maru
·
Mat Jag ser att folk ofta startar trådar om tips på restauranger i en stad/ ett område. Och sen blir tråden äldre och glöms bort. Så jag...
2
Svar
27
· Visningar
2 659
Senast: Lyan
·
Övr. Katt Funderar lite, OM det blir möjligt/lämpligt för mig att skaffa katt i framtiden och i så fall vilka raser som skulle kunna passa? Är...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 231
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar