tömma minneskort playstation 2.. AKUT

Nominous

Trådstartare
nån som vet hur man gör det?? mina två minneskort är fulla så det går inte att spara nån ting.. :crazy: jag som köpt guitar hero å allt.:love: men det går ju inte å spara - kul å börja på samma ställe hela tiden.. :D

HJÄÄÄLP!!!

Sv: tömma minneskort playstation 2.. AKUT

starta ditt ps2 utan skiva, gå in på browser och välj minneskortet då får du upp allt som finns där sen väljer du bara radera de sparningarna du inte behöver ha kvar!

till moderator: denna tråd hör väl ändå int4e direkt hemma under datorer, MEN jag gillar att du sparade länken kvar under forumet där hon själv postade.

Sv: tömma minneskort playstation 2.. AKUT

jag gjorde ju så - emn när man får fram minneskortet så går det intea tt gå in på den.. :crazy: är det konsolen som e knäpp då eller?? suck.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 275
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 748
Senast: tuaphua
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 219
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 641

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat