Tjuvbetäckning.... Hjälp!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare DuploBit
  • Startdatum Startdatum
Sv: Tjuvbetäckning.... Hjälp!

Jag som hingst ägare hade stått för kostnaderna om mina/min hingst hade tagit sig ut ur hagen in till stona.
Jag hade också varit noga med att kontrollera ev ston om dom var dräktiga så snart som möjligt.
Tvist om vems fölet är hade jag som hingst ägare inte startat då stoet mer eller mindre sätts i paus i utbildning under dräktighet & under en hel del utav tiden. Jag hade inte gjort anspråk på fölet.

Sv: Tjuvbetäckning.... Hjälp!

Ok, jag ska prata med henne mera när det är bekräftat att zhita är dräktig, annars vill jag inte dra in något sådant.
Jag ska berätta vad ni sagt och så.

Kommer att skriva här så FORT jag vet något =)
Just nu går hon runt tjock och gungande i hagen :P hehe

Liknande trådar

Avel Hejsan! Jag börjar få misstankar om att mitt sto kan vara betäkt, jag har en snart 3 åring som vi ägt i 10 månader och hennes mage är...
Svar
14
· Visningar
4 311
Senast: animalasia
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 295
Senast: Lisa2014
·
Hästvård Jag har bokat tid hos veterinär självklart, skulle dock gärna få hjälp att spåna lite kring detta innan besöket. Bakgrund: Två...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
11 891
Senast: skuggi
·
Avel Jag har ett sto som jag ville betäcka i år. Jag letade hingst och hittade en som jag tyckte skulle passa mitt sto. Jag kan tillägga att...
Svar
13
· Visningar
2 084
Senast: EmblaAsk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka